Gå til innhold

Barna i seng halv 7, og 7. Tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.5 år i seng 18.30

5.5 år i seng 19.00

Minste er stuptrøtt så lenge hun ikke får en lite kvil på dagen i tillegg som regel da. Våkner veldig tidlig da 6-halv7, men vurderer å legge henne kl 19.00 fra etter sommeren....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere står opp når de våkner eller rett etterpå så er det vel ikke noe vits å prøve å få dem til å sove lenger, men hvis dere står opp senere kan du jo prøve å legge dem litt senere og se om det etterhvert gjør at de sover litt lenger.

Skrevet

Mine på 7 mnd og snart 3 år legger seg akkurat like tidlig som dine, null problem så lenge de sover natten i gjennom :) Er under den oppfatning at barn trenger mye søvn.

Skrevet

Det er jeg også, er derfor de legger seg så tidlig. Eldste må jeg forresten dra opp av sengen rett før 7 hver morning!

HI

Skrevet

Min på 3 år legger seg 19.00-19.15. Har også drøyet til 19.30 nå på sommeren. Han sover ikke på dagen. Hvis datteren din har behov for å legge seg 18.30 ser jeg ikke noe grunn til å legge henne senere.

Skrevet

Min lille på 2 legger seg også 19.30. Kunne hatt henne oppe lenger, men da blir hun vanskelig å legge, blir overtrøtt. Hun er oppe 06.00 uansett når hun står opp og sover bedre når hun legger seg tidlig.

Skrevet

Jeg synes ikke det var tidlig, når dere står så tidlig opp om morgenen.

Mine sover 12 timer. Fra 20.00 til 08.00. :)

Skrevet

Mine på 3 år og 1,5 år legger seg mellom 18.30 og 19.30. Om jeg legger de senere bruker de mye lengre tid på å sovne og våkner enda tidligere på morgenen. De sover til 05.30-06.30.

Skrevet

Min sønn på 1 år legger seg sju hver dag og vi står opp mellom 6-7 på morgenen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...