Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Tenker på Torarin og Oddve Begge deler er i så fall oppkallinger Andre navn på papiret er: Sigve Olve Torjus Arnfinn Peder Ragnvald Tormod Gard Svein Hva klinger bra sammen, og evt. hva andre passende alternativer har du?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Torarin og Oddve Er det gutte- eller jentenavn?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Peder er et navn jeg liker godt. Ellers har jeg ikke så mange innspill på dine navn, jeg har nok en litt annen smak når det gjelder navn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Enig med hun over her... Peder er det fineste. De andre er ikke helt etter min smak.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Sigve Olve Torjus Peder Ragnvald Tormod Gard er alle sterke, tøffe navn Resten, nei. Jeg kjente en Gard August en gang. Synes det var råstilig.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 " Er alle sterke, tøffe navn. Resten, nei!" "Jeg kjente en Gard August en gang. Synes det var råstilig!" Aner ikke hva som skjedde med teksten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå