Gå til innhold

Juliea

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Du skrev en gang om en veldig god dressing du pleier å lage - balsamico, sennep og kanskje noe mer, men jeg husker ikke, og selv om jeg faktisk skrev det ned, forsvant det. Vil du dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Ooh dette vil jeg også høre mer om, hvis jeg får!

Skrevet

Hei, vet ikke hvordan man kopierer link... Men her er svaret fra juliea:

1 del med balsamico 3 deler med olje, 1-2 hvitløksfedd, 1/2ts sukker, nype salt nype pepper og 1 ts med sennepspulver .

Bra du spurte , for nå kom jeg på at denne skulle jeg også prøve:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ser man det, ja! Takk, da må jeg bare forsøke å finne sennepspulver, for det har jeg aldri sett før.

Gjest amandine
Skrevet

Sennepspulver er gul firkantet/rektangulær boks, ca 5 cm høy og heter Coleman's. Ellers funker det like bra med Dijonsennep;-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Coleman's skal jeg nok finne her også, hvis ikke blir det Dijon (som jeg nesten kan spise rett ut av boksen) - håper ikke dressingen skuffer. Takk. :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Oi oi borte et par dager og etterspørsel og greier! Stolt! Selvom det var oppskriften som var ønsket;) den er så god! Sennepspulveret gjør hele dressingen altså perfekt til alternativ potetsalat med masse pottit eple, ruccola, redsel og den dressingen + valnøtter:))

Også veldig god på gammeltbrød puttet i ovnen på grillfunksjon så det blir sprøtt dynk med dressing og skiver tomat litt basilikum og voiloa! Nam!

Gjest sug lut
Skrevet

Oi oi borte et par dager og etterspørsel og greier! Stolt! Selvom det var oppskriften som var ønsket;) den er så god! Sennepspulveret gjør hele dressingen altså perfekt til alternativ potetsalat med masse pottit eple, ruccola, redsel og den dressingen + valnøtter:))

Også veldig god på gammeltbrød puttet i ovnen på grillfunksjon så det blir sprøtt dynk med dressing og skiver tomat litt basilikum og voiloa! Nam!

Autocorrect much, Juliea? eller pleier du ha redsel i alle salatene dine? :)
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Autocorrect much, Juliea? eller pleier du ha redsel i alle salatene dine? :)

Fryktøls mat aldri hørt om det eller? Maten er så god at du blir redd for å spis´n ....

Skrevet

Eller den ultimate slankekuren:-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nå har jeg middagstips for en uke fremover, alt med sennepspulver!

Gjest sug lut
Skrevet
Jepp, Colemans er genialt - strø det på koteletter før du steker, fx (*ut og kjøpe sennepspulver i morra*), det blir kjempegodt. Gud, må være tjue år siden jeg hadde det i hus.
Gjest amandine
Skrevet
Jepp, Colemans er genialt - strø det på koteletter før du steker, fx (*ut og kjøpe sennepspulver i morra*), det blir kjempegodt. Gud, må være tjue år siden jeg hadde det i hus.
Hæ? Deter sånn som bor permanent i skapet hos meg he he. Hvordan skulle jeg laget den store juleskinken uten;-)
Gjest sug lut
Skrevet
Hæ? Deter sånn som bor permanent i skapet hos meg he he. Hvordan skulle jeg laget den store juleskinken uten;-)

Lager ikke juleskinke... Men kommer stadig på mat-greier fra jeg var student som jeg har glemt.

Skrevet

Ah, takk. Passet akkurat til middag nr 2 i dag. Hadde potet og laks fra i går som trengte å jasses opp litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...