Gjest Siklerotte Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Du skrev en gang om en veldig god dressing du pleier å lage - balsamico, sennep og kanskje noe mer, men jeg husker ikke, og selv om jeg faktisk skrev det ned, forsvant det. Vil du dele?
Gjest Mentha & Junior Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ooh dette vil jeg også høre mer om, hvis jeg får!
Snøkrystaller Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Hei, vet ikke hvordan man kopierer link... Men her er svaret fra juliea: 1 del med balsamico 3 deler med olje, 1-2 hvitløksfedd, 1/2ts sukker, nype salt nype pepper og 1 ts med sennepspulver . Bra du spurte , for nå kom jeg på at denne skulle jeg også prøve:)
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Ser man det, ja! Takk, da må jeg bare forsøke å finne sennepspulver, for det har jeg aldri sett før.
Gjest amandine Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Sennepspulver er gul firkantet/rektangulær boks, ca 5 cm høy og heter Coleman's. Ellers funker det like bra med Dijonsennep;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Coleman's skal jeg nok finne her også, hvis ikke blir det Dijon (som jeg nesten kan spise rett ut av boksen) - håper ikke dressingen skuffer. Takk.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Oi oi borte et par dager og etterspørsel og greier! Stolt! Selvom det var oppskriften som var ønsket;) den er så god! Sennepspulveret gjør hele dressingen altså perfekt til alternativ potetsalat med masse pottit eple, ruccola, redsel og den dressingen + valnøtter:)) Også veldig god på gammeltbrød puttet i ovnen på grillfunksjon så det blir sprøtt dynk med dressing og skiver tomat litt basilikum og voiloa! Nam!
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Oi oi borte et par dager og etterspørsel og greier! Stolt! Selvom det var oppskriften som var ønsket;) den er så god! Sennepspulveret gjør hele dressingen altså perfekt til alternativ potetsalat med masse pottit eple, ruccola, redsel og den dressingen + valnøtter:)) Også veldig god på gammeltbrød puttet i ovnen på grillfunksjon så det blir sprøtt dynk med dressing og skiver tomat litt basilikum og voiloa! Nam! Autocorrect much, Juliea? eller pleier du ha redsel i alle salatene dine?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Oi oi borte et par dager og etterspørsel og greier! Stolt! Selvom det var oppskriften som var ønsket;) den er så god! Sennepspulveret gjør hele dressingen altså perfekt til alternativ potetsalat med masse pottit eple, ruccola, redsel og den dressingen + valnøtter:)) Også veldig god på gammeltbrød puttet i ovnen på grillfunksjon så det blir sprøtt dynk med dressing og skiver tomat litt basilikum og voiloa! Nam! Autocorrect much, Juliea? eller pleier du ha redsel i alle salatene dine? Fryktøls mat aldri hørt om det eller? Maten er så god at du blir redd for å spis´n ....
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 Nå har jeg middagstips for en uke fremover, alt med sennepspulver!
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Nå har jeg middagstips for en uke fremover, alt med sennepspulver! Jepp, Colemans er genialt - strø det på koteletter før du steker, fx (*ut og kjøpe sennepspulver i morra*), det blir kjempegodt. Gud, må være tjue år siden jeg hadde det i hus.
Gjest amandine Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 Nå har jeg middagstips for en uke fremover, alt med sennepspulver! Jepp, Colemans er genialt - strø det på koteletter før du steker, fx (*ut og kjøpe sennepspulver i morra*), det blir kjempegodt. Gud, må være tjue år siden jeg hadde det i hus. Hæ? Deter sånn som bor permanent i skapet hos meg he he. Hvordan skulle jeg laget den store juleskinken uten;-)
Gjest sug lut Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Nå har jeg middagstips for en uke fremover, alt med sennepspulver! Jepp, Colemans er genialt - strø det på koteletter før du steker, fx (*ut og kjøpe sennepspulver i morra*), det blir kjempegodt. Gud, må være tjue år siden jeg hadde det i hus. Hæ? Deter sånn som bor permanent i skapet hos meg he he. Hvordan skulle jeg laget den store juleskinken uten;-) Lager ikke juleskinke... Men kommer stadig på mat-greier fra jeg var student som jeg har glemt.
bIomstre Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Ah, takk. Passet akkurat til middag nr 2 i dag. Hadde potet og laks fra i går som trengte å jasses opp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå