Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er så lei av at naboene har bestemt at vi (altså hele nabolaget) skal ha barn! Nå har jeg sittet i vinduet og observert ungen, og jeg kjenner at jeg koker litt! Først plukker ungen på vår helt nye bil, valser litt rundt bilen før den forsøker å åpne døra og tråkker elegant inn i hagen vår. Så gikk den igjennom mitt nyplanta blomsterbed der den storkoste seg for så å forsyne seg av tingene våre som lå ute og avsluttet med å tråkke gjennom hagen, med tingene under armen, for så å plante noen digre fettfingre på de nyvaskede bilrutene våre. Kan noen fortelle meg hvorfor det er ok å bestemme at når de ønsker seg unger, så er det en selvfølge at alle naboene rundt også må ta konsekvensene? I tillegg syns jeg unger er skikkelig snørrete, og jeg får frysninger når jeg ser de og vil helst ikke gå ut når jeg vet at de lusker rundt i garasjer og hager! Jeg vil ha hagen, bilen, hagemøbler og blomsterbed i fred!!
Gjest meg mamma? Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er så lei av at naboene har bestemt at vi (altså hele nabolaget) skal ha barn! Nå har jeg sittet i vinduet og observert ungen, og jeg kjenner at jeg koker litt! Først plukker ungen på vår helt nye bil, valser litt rundt bilen før den forsøker å åpne døra og tråkker elegant inn i hagen vår. Så gikk den igjennom mitt nyplanta blomsterbed der den storkoste seg for så å forsyne seg av tingene våre som lå ute og avsluttet med å tråkke gjennom hagen, med tingene under armen, for så å plante noen digre fettfingre på de nyvaskede bilrutene våre. Kan noen fortelle meg hvorfor det er ok å bestemme at når de ønsker seg unger, så er det en selvfølge at alle naboene rundt også må ta konsekvensene? I tillegg syns jeg unger er skikkelig snørrete, og jeg får frysninger når jeg ser de og vil helst ikke gå ut når jeg vet at de lusker rundt i garasjer og hager! Jeg vil ha hagen, bilen, hagemøbler og blomsterbed i fred!! Hahaha
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Så bra HI Og mennesker er også dyr akkurat som sauer, katter osv
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Sammenligne katt og barn? Virkelig?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor er du her inne på disse forumsidene når du hater barn da?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 ah, nå ser jeg det er en parodi på det andre innlegget.. jaja.. men man kan vel ikke sammenligne barn og katter vel? #7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 ah, nå ser jeg det er en parodi på det andre innlegget.. jaja.. men man kan vel ikke sammenligne barn og katter vel? #7 Poenget er jo at det er en parodi og man setter ting på spissen
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Sammenligne katt og barn? Virkelig? Du skjønner vel at det er en parodi???
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er så lei av at naboene har bestemt at vi (altså hele nabolaget) skal ha barn! Nå har jeg sittet i vinduet og observert ungen, og jeg kjenner at jeg koker litt! Først plukker ungen på vår helt nye bil, valser litt rundt bilen før den forsøker å åpne døra og tråkker elegant inn i hagen vår. Så gikk den igjennom mitt nyplanta blomsterbed der den storkoste seg for så å forsyne seg av tingene våre som lå ute og avsluttet med å tråkke gjennom hagen, med tingene under armen, for så å plante noen digre fettfingre på de nyvaskede bilrutene våre. Kan noen fortelle meg hvorfor det er ok å bestemme at når de ønsker seg unger, så er det en selvfølge at alle naboene rundt også må ta konsekvensene? I tillegg syns jeg unger er skikkelig snørrete, og jeg får frysninger når jeg ser de og vil helst ikke gå ut når jeg vet at de lusker rundt i garasjer og hager! Jeg vil ha hagen, bilen, hagemøbler og blomsterbed i fred!! Da gjør du noe med det. Snakker til ungen, snakker til foreldrene, krever erstatning om ungen har ødelagt noe og krever generelt at ungen holdes ute av din hage. Går det ikke med det gode blir du høy og mørk. Det er ikke annerledes enn med kattevraka, annet enn at du ikke kan kreve fritt for barnegråt nattestid.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 For et teit kontrainnlegg.. En katteeier som følte seg litt truffet av det andre innlegget?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #13 Skrevet 17. juni 2012 For et teit kontrainnlegg.. En katteeier som følte seg litt truffet av det andre innlegget? For en teit kommentar. En ungeeier som følte seg litt truffet av innlegget?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #14 Skrevet 17. juni 2012 For et teit kontrainnlegg.. En katteeier som følte seg litt truffet av det andre innlegget? For en teit kommentar. En ungeeier som følte seg litt truffet av innlegget? Dét var det beste svaret du hadde til meg? Bra argument, du
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #15 Skrevet 17. juni 2012 Hehe! Synest det var ein god analogi, eg! Veldig mange lite generøse mennesker rundt omkring! Eg er sikker på at dei er gjerrige også, på same tid som dei hatar kattar...
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #16 Skrevet 17. juni 2012 Forskjellen er at barn er små, intelligente vesen det går an å lære forskjellen på rett og galt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #17 Skrevet 17. juni 2012 Kattar er også små, intelligente vesen! Men dei vel sjølv om dei vil la seg opplære eller ikkje, i motsetnad til småbarn og bikkjer, som lar seg opplære ved hjelp av behavioristiske metodar.
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #18 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Kattar er også små, intelligente vesen! Men dei vel sjølv om dei vil la seg opplære eller ikkje, i motsetnad til småbarn og bikkjer, som lar seg opplære ved hjelp av behavioristiske metodar. Hvordan kan det ha seg at andre dyr man ikke kan dressere, blir betegnet som lite intelligente, mens med katter er det stikk motsatt? Har alltid syntes den teorien er litt rar... Endret 17. juni 2012 av Heartbroken
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. juni 2012 #19 Skrevet 17. juni 2012 Herregud , teite teeeite folk her .
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #20 Skrevet 17. juni 2012 Sorry Heartbroken, men dess mer du forsvarer kattehatet ditt dess mer usympatisk fremstår du.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #21 Skrevet 17. juni 2012 Forsking viser dette, at kattar vel om dei vil utføre ei bestemt handling eller ikkje, uavhengig av belønning. Forskning viser at dei evnar å utføre handlinga, i motsetnad til andre mindre intelligente dyr, som heller ikkje responderer på belønning/straff. Desverre har eg ikkje kjelde, då eg ikkje giddar å google og styre.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #22 Skrevet 17. juni 2012 Sorry Heartbroken, men dess mer du forsvarer kattehatet ditt dess mer usympatisk fremstår du. å forsvare sin mening står det mer respekt av, enn å skape en tråd kun for å håne.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #23 Skrevet 17. juni 2012 Har du ikke hørt om det nye middelet hi? Det heter "barn-vekk" du strør det i blomsterbed o.l så er du kvitt småjævlene. Kan kjøpes på hagesenteret
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 17. juni 2012 #24 Skrevet 17. juni 2012 Kommer en katt å ramponerer bedet, ødelegger bilen eller hva det skal være så tar du det opp med eierne. Kommer en unge og ramponerer bedet, ødelegger bilen osv. tar du det opp med foreldrene. Katt eller unge ... "eiers" ansvar og ikke noe andre skal lide last og bryderi av. Og like irriterende når de får herje fritt og ukontrollert begge deler.
FrkKværner Skrevet 17. juni 2012 #25 Skrevet 17. juni 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143946842-forbaskede-kattefille/ haha digger parodien din:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå