Gå til innhold

Overrasket over holdninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en jeg kjenner ganske godt som var overlykkelig over at datteren hadde fått seg fast jobb i hjemmetjenesten... Hun understrekte at hun altså bare skulle hjelpe til hjemme med vasking osv. Skulle selvsagt ikke bytte bleier på gamle, for det var jo veldig ekkelt. Da sa jeg at jeg hadde nå foretrukket å stelle de gamle jeg, fremfor å skrubbe doen. Hun la så videre ut om hvor ekkelt det var. Da sa jeg bare at det er nok personavhengig og heldigvis synes ikke alle at det er ekkelt å jobbe med de gamle! Kjente at jeg ble provosert.. Makkan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil ikke skifte bleier.

Du vil ikke vaske do.

Dere er egentlig ganske så like dere to.

Skrevet

Selvsagt er vi ikke like i det hele tatt! Sier ikke at jeg ikke kan vaske doen. Det var bare en måte å snakke på da vet du. Siden jeg ble så provosert over at hun syntes gamle mennesker var så ekle. Dette er nemlig et syn jeg ikke deler med henne. HI

Skrevet

Det var kanskje litt lite gjennomtenkt måte å si det på, men det er jo godt at vi er forskjellige slik at noen kan gjøre det og andre kan gjøre andre ting :)

Jeg kunne aldri jobbet i bhg for jeg er ikke veldig glad i barn generelt. Men ser jo at mange av de som jobber i bhg til lillebror elsker jobben sin.

Men må få kommentere at det er mange som ikke tenker over at de selv blir gamle en dag og kanskje trenger stell og bleieskift :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...