netrom Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hva skjer med de 4 ukene? har hatt en uke ferie. Blir de borte eller får jeg de utbetalt? Fikk feriepenger nå, der blei jeg trukket for den femte uka. Skjønner lite av dette:)
1down Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hvis det er sånn at du ikke har fått lønn denne mnd men kun feriepenger er du jo trukket for 5 uker ferie. Men siden du bare har avholdt 1 uke ferie og nå er sluttet i jobben, skal du ha utbetalt de 4 ukene ja.
netrom Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2012 Takker, fikk bare feriepenger pluss ei uke trekk. Skal jeg få de ukene nå eller går det på feriepenger til neste år?
tigergutt<3 Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Kommer vel litt an på hvor du jobbet og hva som stod i den avtalen der du sluttet. Hos oss jobber de på timelønn og får ikke betalt annet enn feriepenger når de har ferie. Du har krav på å få ut utestående feriepenger, men mener du at du skal få lønn for 4 uker som du ikke lenger er ansatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå