Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 For å markere at det er leggetid, så er det mange av dere som sier dere gjør kveldsstellet, men hva mener dere? Noe spesielt med dette stellet enn de andre om dagen, bytte bleie, skift(pysj), evt. smøre med litt krem, kanskje et bad?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Tisse, vaske hender, ansikt og stump. Pusse tenner. God natt.
Silly80 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Enten bad eller en vask, tannpuss og på med ny bleie og pysj Så velger man om man vil synge for de i senga eller lese en bok, mange forskjellige vaner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå