Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Dere som har hatt babyen deres i foreldresengen om natten har dere opplevd at de har falt på gulvet noen gang? Dette skjedde for første gang i natt og satte skrekken i meg. Slo seg litt på nesen for stupte utfor med hodet først... Gikk ellers ganske greit, men han stokk skikkelig. Heldigvis var det teppe på gulvet og kort ned... Her må vi visst venne han til egen seng... Er 9 mnd.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ja, dette har nok skjedd flere Min falt også i gulvet en gang. Jeg var helt fortvilet, men de klarer seg som regel veldig bra. Småbarn tåler mye
Mor Stratos Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Min datt også ut av sengen en gang rundt 10 mnds alder, og rett på nesa. Fikk stort skrubbsår av teppet som jeg måtte forklare i ukesvis.... Men det gikk helt fint! Det er sånne ting som skjer, selv om det ikke er ønskelig!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Pass dokke no kommer snart BARNEVERN TROLLA.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Huff, var det noen som fikk deg også til å føle deg som verdens verste mor etterpå? Har jo svart samvittighet allerede liksom... som om ikke det var nok... Huff, stakkars minsten min. Sluttet dere å ha de i foreldresengen etterpå?
Cat.68 Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg skal ikke messe om noe barnevern.Mn slike ganger synes jeg manl ta de med for en sjekk hos legen.Er ikke store slaget mot hode som skal til for at det kan skje noe uheldig. Slike ting kan skje og det er ikke snakk om noe annet en uhell. Men synes en sjekk er på sin plass. Ihvertfall en telefon til lgevakt eller legen som kan råde videre om dere bør komme på kontroll eller ikke. Som regel vil de ha inn babyer og små barn for en sjekk ved slag mot hodet.
Mamma4livet Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Skjedde faktisk med vår gutt i går kveld for første gang. Han er 8 mnd. Tror han ble mest redd. Ingen synlige skrubbsår eller blåmerker. Men jeg synes det var fælt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Det skjedde oss også. Se an allmenntilstanden, og hvis han virker i normal form, så ser jeg ingen grunn til å ta han med til legevakten. Er du bekymret så ringer du dem heller en gang for mye enn for lite selvsagt, men om han gråt litt og så er alt fint etterpå så ser jeg ikke grunnen... Bare tenk, hvor mange barn på rundt 10 mnd er det ikke som lærer seg å gå, som skaller hodet i harde bord og ting og tang kanskje daglig? Behøver ikke være noe hardere slag det enn å falle ned fra senga. En spiss kant eller hard kant kan være like så farlig. Men man ringer ikke legevakten hver gang da heller, men man gjør det vis det er skikkelig ille, eller hvis allmennstilstanden svekkes.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Det skjedde oss også. Se an allmenntilstanden, og hvis han virker i normal form, så ser jeg ingen grunn til å ta han med til legevakten. Er du bekymret så ringer du dem heller en gang for mye enn for lite selvsagt, men om han gråt litt og så er alt fint etterpå så ser jeg ikke grunnen... Bare tenk, hvor mange barn på rundt 10 mnd er det ikke som lærer seg å gå, som skaller hodet i harde bord og ting og tang kanskje daglig? Behøver ikke være noe hardere slag det enn å falle ned fra senga. En spiss kant eller hard kant kan være like så farlig. Men man ringer ikke legevakten hver gang da heller, men man gjør det vis det er skikkelig ille, eller hvis allmennstilstanden svekkes. PS: min var bare 5 mnd når hun falt ned. Og ja, jeg sluttet å ha henne i sengen min etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå