Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Er det noen som vet om det er skattefritt aap-utbetaling i juni?
valkyrien Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ja, det er to skattefrie utbetalinger i juni. Står på sidene til NAV...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Ja hvis du pleier å få penger nå til tirsdag så er det første skattefrie utbetaling
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 En skattefri utbetaling i juni og en i desember så vidt jeg husker å ha lest. Skal snart over på AAP
valkyrien Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 En skattefri utbetaling i juni og en i desember så vidt jeg husker å ha lest. Skal snart over på AAP Det er to skattefrie utbetalinger i juni... http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå