Gå til innhold

4mnd og grøt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 4mnd som har begynt å få smake grøt. Da har jeg kun blandet smaksprøve- 2spuseskjeer vann 1teskje pulver. Dette får hun en gang om dagen.

Når kan jeg begynne å øke? Gi henne mer og blande etter vanlige forhold?

Og når kan hun få kokt vann på flaske? Tenker at hun må jo bli tørst av grøten??

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint begynne å øke, er ingen fare. Trenger ikke lage den så tykk med en gang.

Vann kunne du gitt for lenge siden :)

Skrevet

jeg økte når jeg så at smaksposjonen ble borte fra tallerken og hun virket mere sulten, tror ikke det tok mere enn en uke, gi henne vann det gjør ingenting :) Jeg har aldri fulgt det som står på pakken, det blir for mye så jeg har i vann på øyemål det jeg vet hun spiser og så har jeg i pulver til den blir passe tykk :)

Skrevet

Åå? Er ikke hi- men når kan man begynne å gi vAnn?

Skrevet

jeg har en liten gutt på 2 mnd, han får litt kokt vann hver dag, siden han er veldig glad i melken sin og "overspiser" =P så for å begrense antall måltider til det anbefalte av helsestasjonen og lege får han vann i mellom. måtte venne seg litt til smaken, men nå koser han seg med det å =)

Skrevet

Det er bare å begynne å øke, så lenge hun liker det :) Min begynte veldig fort med et helt grøtmåltid om dagen.

Vann er det bare å gi :) Fra 6mnd kan man gi fra springen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...