Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Mannen der går ut og inn hele dagen. Det kommer og går folk hele dagen og det er alltid besøk. Blir helt stressa av at det går så mye folk frem og tilbake hele tiden De har også en stor rottweiler med munnkurv som jeg er pissredd for og dama til mannen der har stått på jobb med blåveis. Ikke for å være slem, men håper ikke de blir boende her så lenge siden de bare leier
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ja, huff.. Tenk at de nye naboene får besøk, og at mannen har ting og tang han skal gjøre.. For noen grusomme folk. Tenk at de våger å være sosiale..
Silly80 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Pass på deg selv og la andre leve som de vil Om de vil ha besøk eller ei er deres sak så lenge de ikke fester til langt på natt hele tiden. Skjønner ikke hvorfor man skal bry seg med hva alle andre gjør? Nei finn på noe annet enn å sitte bak kjøkkengardinen å følge med
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 send inn bekymringsmelding til mattilsynet ,få det stakkars dyret ut av det rotte reiret.gjør jobben din
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Kanskje de Selv synes at de nye naboene er rare og tenk om de har lagt merke til at du smug titter på dem hele dagen? Synes du virker mer skummel som følger med på alt andre gjør og for å finne feil hos andre. Ser for meg ei sur kjerring !
Himmel og hav Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Sosiale og travle mennesker som til og med har hund, og faktisk også kan ha uhell eller driver med kampsport skal tydeligvis passe seg Det som er mest slående i det du skriver er forøvrig at dama har hatt en blåveis, og at du istedenfor å tenke at du kanskje skal holde et lite øye med en medsøster i tilfelle hun ikke har det bra, så ønsker du at de skal flytte så du ikke skal måtte forholde deg til dem. Flotters.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Sitter ikke å spionerer i det hele tatt jeg, men når de må gå forbi vår leilighet er det ikke så lett å ikke legge merke til
3 er nok! Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Det er en helt vanlig med litt ekstran besøk når man er nyinnflytta et sted. Så fint naboene tar ansvar og bruker munnkurv på hunden sin:) forresten forstår jeg at du er redd den, munnkurv på bikkje sender jo ikke et positivt signal... Vi har forresten også masse besøk dagen lang, og trives med det, men jeg har likevel et godt forhold til alle mine naboer.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Om dama stiller på jobb med blåsveis så er det lov å bry seg. Man burde bry seg! Kanskje har hun bare ramle i trappa og kanskje er det noe verre? Alle burde bry seg mer om sine medmennesker. Ikke for å snoke, men for å bry seg om.
Popelko Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Tenker folk virkelig negativt om de som har mye besøk? Her er det masse besøk hele tiden på sommeren, har aldri tenkt over at naboene tenker noe spesielt om det.. Jeg har også gått på jobb med blåveis, må være et skikkelig samtaleemne jeg tror jeg
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 Det er en helt vanlig med litt ekstran besøk når man er nyinnflytta et sted. Så fint naboene tar ansvar og bruker munnkurv på hunden sin:) forresten forstår jeg at du er redd den, munnkurv på bikkje sender jo ikke et positivt signal... Vi har forresten også masse besøk dagen lang, og trives med det, men jeg har likevel et godt forhold til alle mine naboer. Hunden min har også munnkurv. Det er fordi den spiser alt den finner og blir syk av det. Blåveis hadde jeg også, det var fordi jeg tråkka på ei rive - og venner og mann kommer og går, siden de driver og maler i leiligheten. Vi må være superskumle - eller er det faktisk oss du snakker om?
3 er nok! Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 Det er en helt vanlig med litt ekstran besøk når man er nyinnflytta et sted. Så fint naboene tar ansvar og bruker munnkurv på hunden sin:) forresten forstår jeg at du er redd den, munnkurv på bikkje sender jo ikke et positivt signal... Vi har forresten også masse besøk dagen lang, og trives med det, men jeg har likevel et godt forhold til alle mine naboer. Hunden min har også munnkurv. Det er fordi den spiser alt den finner og blir syk av det. Blåveis hadde jeg også, det var fordi jeg tråkka på ei rive - og venner og mann kommer og går, siden de driver og maler i leiligheten. Vi må være superskumle - eller er det faktisk oss du snakker om? Hæ??? Tar sundet seriøst nær av det jeg skreiv? Jeg er redd hunder, sånn er det bare, og jeg blir nok kanskje litt ekstra redd de når de har munnkurv og det er en enkel og for mange logisk slutning at hund med munnkurv = hund som bjeffer mye og/eller biter, det var det eneste av HI's innlegg jeg synes var sånn passe forståelig, sett fra en person som er redd hunder. Når det er sagt plages jeg ikke av andres hundehold selvom jeg selv ikke vil ha en hund eller trives i nærheten av de. Naboen får gjøre hva faen han vil så lenge det ikke går utover meg og min familie. Det er ikke jeg som er HI i tråden om det er det du tror. Jeg sier at jeg også, for mange, har unormalt mye besøk og jeg trives med det. Naboene mine er også titt og ofte på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå