LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 56,7 kilo viste vekta i dag. Jeg hadde satt meg som mål at jeg skulle se 56-tallet på vekta før ferien, og i dag kom det. Jeg har trent masse, spist sunt, men allikevel undt meg noe godt i helgene. Mange ganger har jeg nesten ville spy av tanken på å trene, men har allikevel presset meg på Sats. Nå ser jeg gevinsten! Jippi! Hehe....ikke så meningsfylt innlegg, men måtte bare få det ut. Trening funker!!
Gjest yrild Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer :-) Litt misunnelig kjenner jeg ;-)
LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2012 Takk! Nå stikker jeg ut å tar meg en løpetur, kjenner jeg ble ekstra motivert i dag.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 gratulerer,må også innrømme at jeg er litt misunnelig;)Hadde også mål om et tall fr ferien-det går ikke!!Men nytt mål er satt så vi prver igjen!
dorri Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer godt jobba! Blodslitet er alltid verdt det når man ser resultatene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer så masse med god innsats og en flott premie Selv har jeg jobbet hardt for å komme ned til 75kilo, men ser at nå når jeg er 78,2 så har jeg mer enn 3-4 kilo igjen så da blir nytt mål 72-73. Håper jeg når målet mitt, har slitt meg ned fra 100 kilo. Det er en skikkelig gevinst i seg selv og nå et så stort mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå