Gå til innhold

Truse til bleiebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt vanlig truse/"brillebukse" til bleiebarn på 1,5 år. Noen som vet hvor man kan få tak i det?

Synes det er greit å ha noe utenpå bleien når hun bare har på clip-on bleie istedefor up and go, når hun ikke har body under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brillebukser vet jeg ikke hvor de har, men de selger truser og boxere på de fleste klesbutikker :) Lindex, kapphal, Hm, Cubus, Bare barn.. osv.

Skrevet

Brillebukser vet jeg ikke hvor de har, men de selger truser og boxere på de fleste klesbutikker :) Lindex, kapphal, Hm, Cubus, Bare barn.. osv.

Når jeg har titta på HM, Cubus e.l. har jeg bare sett at de har hatt helt vanlige truser. Altså slike som er beregna på tynne barnekropper i 3-års alderen +, og uten bleie under. Tenker litt på den typen som må være romslig (pga tykkere barnekropp og bleie) og samtidig sitte godt nok for å holde oppe bleia. Ca str 92-98. Eller er det det du mener de har, kanskje jeg ikke har sett på riktig plass i butikken?

HI

Skrevet

H&M har truser beregnet for bleiebarn i 86/92.

Skrevet

Jeg sliter motsatt. Alle trusene/bokserne jeg finner i butikkene i minste størrelse er for store fordi det er beregnet plass til bleier i de. Gutten min på 2 1/2 har bare boksere som sklir av igjen.

Skrevet

Jeg vet jeg kjøpte på sparkjøp til storesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...