Gå til innhold

Ny vogn....


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Selv om det er fryktelig tidlig i svangerskapet så har jeg allerede begynt å kikke på ny vogn. Har hatt Simo combivogn til mine to første barn. Nå lurer jeg så på hva slags vogn jeg skal ha til nr 3. Har tenkt mye på emmaljunga duo Edge, men syns den virker tung,city crossen ser fin ut,har også sett på easywalker quatro,liker den så godt,men syns sportvogndelen er veldig åpen,ønsker dessuten at barnet skal sitte vendt mot meg også i sportvogndelen. Det er så vanskelig å bestemme seg. Har veldig god tid til å bestemme meg i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veier ikke simo duo omtrent som edge duo så lenge man ikke velger sportsunderstellet? ca 16kg.. eller husker jeg helt feil nå? Jeg har sett litt på vogn, jeg også, hehe. Men får vel vente en stund med å dra på butikken og kikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over en link her inne på barnevognsak over nyhetene til Emmaljunga som kommer i august. Og jeg ville ha Edge/Mondial pga vuggefunksjonen bagen har (har litt liten plass, så vogna må bli dagsovealternativet), og nå kommer det en ny citybag (supreme) med den funksjonen! :D Gleder meg til å sjekke ut hvordan dette blir til høsten, og til å finne ut hva den veier :)

 

http://barnvagnsblogg.blogspot.se/2012/06/emmaljunga-2013-bilder.html#more

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...