Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Innlegget er sikkert totalt meningsløst for alle andre, men bobler av glede inni meg, så må bare få det ut ett sted Siden vi har prioritert å bygge hus går absolutt alle penger til dette, og har gjort det i mange år. Før dette igjen har vi også hatt stram økonomi pga at jeg har vært student. Det er ikke sånn at vi sliter, men det går langt mellom kinoturene og "sydenferie" ol har vi bare kunne glemme. Vi har likevel fått oss to turer de siste 10 årene i mars pga en svigerfamilie som har litt ekstra. Men en skikkelig ferie som har vært mer enn 2-3 dager til en liten fornøyelsespark har vi ikke hatt siden vi fikk barn. Til jul fikk vi en tur i gave fra svigers, så vi skal reise sammen med hele svigerfamilien (mannens foreldre, søsken og nieser/nevøer). Dette er tredje gangen med dem, og jeg har gledet meg masse hele tiden. Er kjempehyggelig familie Samtidig har jeg merket at dette er sårt for mammaen min. Hun har aldri hatt så god råd at hun kan spandere noen tur, og jeg vet at hun også gjerne vil reise sammen med oss en gang. Og jeg ville gjerne reist med dem (mamma, samboeren (han er den som er morfar for barna våres, men far kjenner de ikke) og min lillebror), men vi har jo ikke hatt råd til å betale en tur selv vi heller slik at vi kunne bestilt på samme sted. I hvertfall så ringte mamma til meg i går. Hun hadde forhørt seg litt med bl.a. svigermor og nå har de bestilt reise slik at de skal være sammen med oss en av de to ukene vi skal være på Rhodos! Da får vi jo hele familien rundt oss der nede, og uansett hvor glad jeg er i svigers, så blir det utrolig deilig å få ha mammaen min der litt også Etter jeg fikk nyheten blir jeg liksom bare mer og mer glad inni meg. Om jeg ikke gledet meg nok fra før, så er jeg nesten ekstatisk nå... Skal bli verdens beste ferie i år! Når det blir tunge stunder i høst med alt som skal skje, så har jeg i hvertfall noe vidunderlig å tenke tilbake på...en ferie sammen med hele familien
Kanutten83 Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Så herlig, kjente jeg ble glad inni meg også Kanskje fordi situasjonen er omtrent den samme for oss, og vet hvor glad jeg hadde blitt om jeg hadde hatt hele familien rundt meg på tur Kos dere masse!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2012 Så herlig, kjente jeg ble glad inni meg også Kanskje fordi situasjonen er omtrent den samme for oss, og vet hvor glad jeg hadde blitt om jeg hadde hatt hele familien rundt meg på tur Kos dere masse! Takk, det skal vi!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Så kjekt! Er i mye samme situasjon selv og hadde blitt kjempeglad om mamma kunne bli med på svigersferie. Svigers er greie de, men blir ikke det samme.
Musemorbr / Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Ååå! Så godt. Da har du fine svigerforeldre som vil dele dere på ferien. Etter alt hva man hører av svigerhistorier her inne, er det en skjeldenhet.
Husbygger Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Å så koselig :-) Vi skal også på tur med hele svigerfamilien til sommeren, blir totalt 21 stk. Hadde blitt veldig glad hvis mine foreldre kunne vært der med oss 1 uke. Men de prioriterer heller å reise på tur bare de to, da reiser de til Tyrkia, det skjer 4 - 5 ganger i året!!! Kos dere masse Alva :-) Vi var på Rhodos for 2 år siden å koste oss MASSE, kunne godt tenkt meg å reise dit igjen :-)
cheni Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Blei litt snufsen av å lese jeg... Kos dere masse!!!
Gjest yrild Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Så hyggelig!n God tur :-) Blir glad bare av å lese at dere vil være sammen med familien :-) (Er så mange familier der alle barne krangler...)
RødRev Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Familie er fantastisk (i alle fall når den er velfungerende;)
LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 Vi skal også på ferie med hele svigerfamilien i år, gleder meg masse! God ferie!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 Så flott!! Håper dere får en flott tur, koooos dere masse
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2012 Oi, så masse koselige tilbakemeldinger jeg fikk her da! Vi skal absolutt kose oss masse, og jeg vet jeg er veldig heldig som har en stor familie som er gode venner alle sammen. Det er ikke alle forunt, og vi setter veldig pris på at det er slik
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #15 Skrevet 17. juni 2012 Høres ut som dere går mot en fantastisk ferie Dere er utrolig heldige som har så godt forhold til hele storfamilien! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå