Gå til innhold

Hormonell,lei og forbanna på sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå lei av å sitte hjemme alene hver helg når sambo.er ute og fester med kompisene... spurte ham for 3 uker siden om han og jeg kansje kunne finne på noe sammen i halga, som ikke nødvendigvis innbefatter at han drikker og jeg er sjåfør på ham. Han var enig i at vi kansje hadde behov for litt kjærestetid sammen. Denne helga passet best for da hadde jeg fri fra jobb og mine barn skulle være hos sin far. Joda, vi laget oss middag i går og spiste sammen før han for til en kompis for å ta noen pils. I dag var vi ute og handlet sammen , før han for til en kompis på kaffebesøk. Da han kom hjem fortalte han at de skulle ut en tur i kveld og pilse, noe som innebærer at han kommer hjem i 5tia i morgentidlig, og ligger hele dagen og er fyllesyk. Dette er den første helga siden begynnelsenav mars at han ikke hadde planer om å ut med venner. Meen så dro han ut likevel... han sier han må benytte sjansen til å feste nå, før babyen kommer i nov/des..

Så det vil sikkert bety at jeg skal sitte hjemme alene hver helg frem til da.. Er forferdelig hormonell, og klarer ikke å prate med ham om dette uten at jeg gråter..SÅNN, da har jeg fått suttra litt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fått deg en drittunge til samboer. Ingen "Må" feste fra seg før babyen kommer, har man behov for å drikke hver helg begge dagene, så har man alkoholproblem. Vil du ha alkoholiker som far til ditt barn? Hadde kutta ut hele fyren før han kutta ned alkoholforbruket, fikk huet ut av rævva og begynt å prioritere familien. Og tro meg, det blir IKKE bedre etter at babyen kommer. Da blir det enda mer kjedelig hjemme, i form av bleieskift, skriking og lignende, og enda mer incentiv for ham til å dra ut og drikke seg dritings.

Skrevet

Stakkars deg:( Hvor gammel er han egentlig? Det er jo sånn man driver på i tenåra dette:p

Han behandler deg ikke bra og du har full rett til å kjefte og gråte!

Uff!

Skrevet

Han har jo noen gode sider også, flink og snill med særkullsbarna mine for eksempel :) men det er litt "betent" mellom osd akkurat nå, ikke har vi sex, ikke koser vi, har faktisk ikke fått et kyss av ham siden påske. Så jeg føler at alt går på tverke for tia. Men det verste er det at jeg ikke kan "slå.i bordet" til ham for da stoortuter jeg bare.

Skrevet

Han har jo noen gode sider også, flink og snill med særkullsbarna mine for eksempel smile.png men det er litt "betent" mellom osd akkurat nå, ikke har vi sex, ikke koser vi, har faktisk ikke fått et kyss av ham siden påske. Så jeg føler at alt går på tverke for tia. Men det verste er det at jeg ikke kan "slå.i bordet" til ham for da stoortuter jeg bare.

Hiv ham ut. Han vil ikke ha sex med deg, han vil ikke være hjemme med deg, han er kun interessert i kompiser og flaska. Typisk alkoholiker, ingen samboeremne akkurat...

Skrevet

Har du forsøkt å snakke med han da? Dette bygger jo seg bare opp:p Blir nok ikke bra av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...