Gå til innhold

Har ingen venner her jeg bor - er ikke meg selv lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til byen her for cirka 1,5 år siden nå. Har prøvd å bli kjent med nye folk/bor i en liten by og synes det er veldig vansklig å få gode venner. Har to barn, jobber for det meste hjemme, trener litt innemellom. Har maange gode venner, alltid vært utadvent og sosial.

Siden jeg flyttet hit, har jeg prøvd å få nye venner vært hyggelig med de jeg har blitt kjent med, foreslått å finne på ting men virker til å bli avist en del. Vet ikke hvorfor. Selvtilliten er på bånn, jeg føler ikke jeg er meg selv lenger.

Ser sjeldent mine gode venner, merker dette har gjort myye med meg:-( Vurderer nesten å flytte tilbake, men det blir veldig vanskelig og egoistisk for mann og barna mine.

Noen her i samme situasjon eller vært igjennom noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det vet jeg alt om! Jeg bodde først 5 år et sted jeg fant noen få venner, men de glei bort når jeg fikk barn. Så flyttet jeg til en annen by hvor jeg ikke kjente noen, og ble bare kjent med et par foreldre i barnehagen. hun ene er jeg fortsatt venn med.

Ble så lei at jeg flyttet tilbake til hjembyen, så nå er jeg tilbake til mine gamle venner. har ikke fått noen nye....

Hvor bor du da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bor i Sverige. :(

Åh, litt langt for meg desverre...men håper du finner noen å bli venn med:):)

Skrevet

Hvor i sverige bor du?

Skrevet

ååh, jeg skal flytte til Gjøvik, kjenner ingen, kun sambo som har gamle kamerater der....grugleder meg

Skrevet

Jeg har det helt likt. Flyttet til andre siden av landet, hvor samboeren min er fra. Har nå bodd her i et år, og enda ikke fått andre venner, enn min samboers og hans familie. Jeg også har alltid vært sosial og hadd mye venner. kjenner meg igjen i følelsen av å ikke kjenne seg igjen. Man mister litt av seg selv og selvtilitten synker.

Trives veldig godt her. har en herlig mann, en nydelig sønn, fin leilighet og trivelig svigerfamilie. Men savner jenteturer på byen, cafe, venner å dele hverdagslivet med. Ikke de få gagene i året jeg drar hjem til mitt hjemsted. Savner å ha MITT liv, uten for mannen min sitt. Har enda ikke funnet nøkkelen til hvordan man gjør det.

Har også tenkt tanken på å flytte tilbake, men slår det fra meg. Vi har barn her, etablert og kan ikke bare stikke tilbake. Men mange ganger vil jeg. Fordi jeg trives med mine gamle venner. Virker som d som bor her fra før av har nok med sine egne liv og venner, og ikke like åpen for å stifte nye bekjentskaper.

Det som slår meg er at det virker som vi er veldig, veldig mange her inne som også har det slik. Så viktig å ikke føle seg mindre enn andre, eller alene. For vi er flere :)

Skrevet

Jeg har det helt likt. Flyttet til andre siden av landet, hvor samboeren min er fra. Har nå bodd her i et år, og enda ikke fått andre venner, enn min samboers og hans familie. Jeg også har alltid vært sosial og hadd mye venner. kjenner meg igjen i følelsen av å ikke kjenne seg igjen. Man mister litt av seg selv og selvtilitten synker.

Trives veldig godt her. har en herlig mann, en nydelig sønn, fin leilighet og trivelig svigerfamilie. Men savner jenteturer på byen, cafe, venner å dele hverdagslivet med. Ikke de få gagene i året jeg drar hjem til mitt hjemsted. Savner å ha MITT liv, uten for mannen min sitt. Har enda ikke funnet nøkkelen til hvordan man gjør det.

Har også tenkt tanken på å flytte tilbake, men slår det fra meg. Vi har barn her, etablert og kan ikke bare stikke tilbake. Men mange ganger vil jeg. Fordi jeg trives med mine gamle venner. Virker som d som bor her fra før av har nok med sine egne liv og venner, og ikke like åpen for å stifte nye bekjentskaper.

Det som slår meg er at det virker som vi er veldig, veldig mange her inne som også har det slik. Så viktig å ikke føle seg mindre enn andre, eller alene. For vi er flere :)

hvor bor du?

Skrevet

Bor i Rogaland. Sandnes. Hva med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...