3 prinser prinsesse på vei Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Når hun bukter og snor seg inni der! Det buler ut overalt! Og ho ligger ikke med ryggen ut, så kjenner armene krafse og strekke seg, og plutselig presser en rumpe eller et kne eller hva det nå er, seg ut ved navelen og det kjennes ut som hun prøver å komme ut gjennom skinnet. Veldig fascinerende, men ganske så ekkelt og, blæh!!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Haha. Nett som eg skulle sagt det sjøl. Her er ryggen mot høgre og krafsing mot bekken og venstre
Bamsemams74 Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Jeg føler hele foten er på veg ut noen ganger:)
MammaElisabeth Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Sånn er det her også, når jeg må bøye meg frem krafser han veldig med hender og armer i bekkenet, jeg blir nesten redd for å klemme han jeg! Her er hodet festet mener jordmor, men han bytter på å ha ryggen til venstre i magen min og ryggen ut mot navlen min. Nesten litt rart når han har festet hodet synes jeg. Men, det er virkelig en kraftkar her også ja, magen buler ut og spenner seg. Jeg kjenner vel egentlig ikke ben eller spark i det hele tatt jeg da, kanskje jeg har mindre fostervann enn dere?
TurboJenny87 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Sånn er det her også, når jeg må bøye meg frem krafser han veldig med hender og armer i bekkenet, jeg blir nesten redd for å klemme han jeg! Her er hodet festet mener jordmor, men han bytter på å ha ryggen til venstre i magen min og ryggen ut mot navlen min. Nesten litt rart når han har festet hodet synes jeg. Men, det er virkelig en kraftkar her også ja, magen buler ut og spenner seg. Jeg kjenner vel egentlig ikke ben eller spark i det hele tatt jeg da, kanskje jeg har mindre fostervann enn dere? Samme her. Jordmor mener at han er festet men merker fremdeles at rumpa beveger seg litt rundt omkring. Føler nesten alle bevegelser blir mer og mer tydeligere nå, kommer nok av at beina får bedre plass når de kommer ned i bekkenet Magen buler i hytt og pine, og han sover jammen ikke lenge om gangen...
MammaElisabeth Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Her er det heller ikke mye søvn mellom all dyttingen i magen, det er ganske jevnt med knuffing hele dagen og magen er såååå stor, skjønner ikke helt hvordan det skal gå når jeg skal vokse i ytterligere 4-5 uker!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2012 Jeg synes og jeg aldri har kjent så mye liv som nå, litt bakvendt eller? Og blir aldri klok på hvordan hun ligger, krysser fingrene at ho har snudd seg til hodeleie som jeg tror, og blir der!! Kan heller ikke fatte at jeg kan bli større, særlig med tanke på å i det hele tatt skulle få sove i en god stilling om natta.
Venter nr tre <3 Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Jeg må kjenne super nøye etter jeg Kanskje får jeg et knuff i ny og ne. JM sier hun er festet.
Bamsemams74 Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Jeg må kjenne super nøye etter jeg Kanskje får jeg et knuff i ny og ne. JM sier hun er festet. Min første var sånn. Måtte dulte litt i han for å få han til å bevege seg litt av og til. Og han har vært en fredelig kar etter at han kom ut også, sovet godt og hatt et rolig temperament. Skal se du får deg ei blid og rolig lita tulle:)
Venter nr tre <3 Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Jeg må kjenne super nøye etter jeg Kanskje får jeg et knuff i ny og ne. JM sier hun er festet. Min første var sånn. Måtte dulte litt i han for å få han til å bevege seg litt av og til. Og han har vært en fredelig kar etter at han kom ut også, sovet godt og hatt et rolig temperament. Skal se du får deg ei blid og rolig lita tulle:) å takk Bamsemams74 Godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå