Gå til innhold

lite action på siden


Icerus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Kanskje det bare er jeg som har så lite tidsfordriv at jeg kjeder meg og sanver mer liv på siden. Sist, nesten 3 år siden var det mer liv både på skravle og på terminsiden...

 

Jeg er pr i dag utrolig var for stress. Kan ikke jobbe for mye da blir jeg dårlig. Derfor blir det utrolig lett å bli sittende forran pc'en.

 

Er i dag nesten halveis og fremdeles dårlig. Kjenner masse liv hele tiden, og er utrolg kvalm konstant. Men med varierende grad..

 

Da har jeg fått ut litt av mitt "sytenivå" i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med lite liv på siden - og det er like mye min feil :o) ELSKER å være inne her å lese, bler helste furten når ingen har skrevet, men skriver neesten ikke selv,- så må bli bedre ;) Er det ikke FANTASTISK å vær nesten halvveis ? Er 18+2 eller no slikt i dag, helt deilig. Fortsatt trøtt å sliten, men kvalmen er borte, og bare nyter tid hjemme med mine gull :)) en uke til ferie, skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg har så rolige dager på jobb om dagen, så jeg savner virkelig litt mer liv her :)

 

Går rundt og er så usikker om dagen, for nå er jeg ikke konstant kvalm lenger, så har omtrent ingen symptom. Magen har vel blitt større, men jeg er urolig likvel. Skal bli godt å komme til UL snart kjenner jeg.

 

Og jeg GLEDER meg enormt til 3 uker ferie nå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi vel lage litt liv her da :)

Jeg er 19 uker på onsdag, og skal til ultralyd på torsdag, så dette blir en spennende uke :)

Gleder meg til å få se lillegullet, og forhåpentligvis få se hva som skjuler seg i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner til det å vær urolig. Vet jo at det er noe inni der,- men når eg ikkje merke aent enn den slappe magen :-p så e d ennå 2 uker t UL :/ GLEDE MEG !! Lykke t jenter, bler spennende å se ka det blir mest av i november :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var UL for en uke siden. Et friskt barn som lå godt gjemt med ansiktet. Vi vil ikke vite kjønn så de var flinke og holdt seg unna området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...