Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Har en brunvevd sofa, vevd i forskjellige nyanser, lys og mørk. Sånn tråd-teppe ( aner ikke hva det heter) Men det er lyst.. Tv-seksjonen er brunsvart, mens spisestuen er mørkebrun med svart i sitteputen, med tilhørende skjenk. D er hvite vegger, hvit karm v vinduet, hvit lekehylle og barnestol. Passer det da med hvitt sofabord a la dette her fra living? http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2869
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Det er RÅKULT. Liker du Å vaske støv er det ok.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Så det vil passse? Har et vennepar som har bordet selv om de har barn og det holder seg like fint Nå har vi bare et billig ett fra ikea i brunsvart med hundretusen hakk og det er limt sånn kantbeskyttere på naaaice! flaue over å ha besøk ja.. hehe.
Bananen Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Jeg ville ikke hatt ett hvitt teppe under ett hvitt bord. Ellers høres det greit ut Liker kontrast mellom teppe og bord. Selv vil jeg ha hvitt teppe og mørkt bord til den mørke soffaen min, Men smak og behag;) Blir sikkert kjempebra;) Bordet er dritkult, og veldig barnevennlig ja. Har en venninne selv som har det;) Ripefritt og dritkult;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå