monca*84*j12 Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Frem til i morgen er det gratis frakt på klær. Og tenke jeg sku benytte meg av det... Motherhood er jo det eneste stedet (omtrent), med mammaklær for store gravide kvinner.. (kom gjerne med forslag om du vet om andre steder...) Men jeg er så usikker på str. Har skjønt at str. er litt store der? Hva er din erfaring? Takk for hjelpen
Kakaoen Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Hva er adressen til hjemmesiden? Ble nysgjerrig jeg nå
monca*84*j12 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 www.motherhood.com Vis du er ute etter + str. Så velger du der det står plus.
Kakaoen Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Hvordan er det med toll på produktene fra denne siden??
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2012 Hvordan er det med toll på produktene fra denne siden?? Jeg tok en kjangs og bestillte jeg da... Og kjøpteto bukser og to topper. Kom på 1200kr. Så valgte jeg og forhånds fortolle, og da kom det på 1700 og noe. Så det er en del kr. som går bort i toll. Men jeg velger å håpe at det er verdt det. Alt jeg finner av info er veldig postivt om denne siden. Alt i fra rask levering og behagelige klær!
Kakaoen Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Var inne og kikka, og de hadde mye fint der. Men er veldig spent på størrelsene. Var litt vanskelig å finne ut hvilken størrelse jeg trenger, pluss at om jeg kjøper noe vil jeg gjerne kunne bruke det ut høsten
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2012 Det jeg har funnet ut er at de er litt store de str. Flere som sier det rundt på nett. Så jeg gikk for 1x, selv om hjernen min sier jeg sikkert burde ha 2x-... Kan fortelle deg innen ukens utløp om det gikk fint. Jeg valgte to olabukser, som er praktisk ut vinteren, og to tre kvart arm gensere.. så noe som helst kan brukes til høsten.. For jeg har en del store lette sommer bukser. Og sommer topper kjøper jeg andre steder. Mye overdeler som er stort nok uansett... Mens bukser er som regel litt værre med...
Kakaoen Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Ja. Si ifra åssen det gikk Er ikke veldig viktig for meg å bestille idag. Syns forøvrig det er kjempevanskelig å se for meg hvordan klæra ser ut på meg med de "pluss size" modellene. Som ikke er så veldig pluss size i mine øyne
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2012 Hehe.. Det er jeg enig i! Skikkelig vanskelig! Men en kjangs måtte taes, hehe.. Så får vi se! Ellers liker jeg at man kan gå inn og gi poeng til klærene, så får man jo et inntrykk av hvordan det passer for oss vanlig dødlige! hehe
Kakaoen Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Godt noen deler min mening om pluss size modellene Sitter nå med en jazzbukse (?) joggebukse som jeg kjøpe på hm. utrolig deilig å slippe presset på magen. Men også litt uvant å ha buksekanten nesten rett under puppene
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2012 Godt noen deler min mening om pluss size modellene Sitter nå med en jazzbukse (?) joggebukse som jeg kjøpe på hm. utrolig deilig å slippe presset på magen. Men også litt uvant å ha buksekanten nesten rett under puppene Ditto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå