Countess Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Noen som vet av et bind man kan bruke som ikke vil vises gjennom men samtidig gjør en veldig bra jobb?
Countess Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 Hahaahaha.. Ellers takk du! Da blør jeg heller ut klærne
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Hahaahaha.. Ellers takk du! Da blør jeg heller ut klærne Ok. Ditt tap. Jeg syns det er supert.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Bruker libresse super-wing invisible (måtte sjekke pakken med det lange navnet). Skifter en gang i timen i et par dager. Man merker jo når det renner og da er det greit å ta seg en tur på toalettet for å få det meste ut der...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Hahaahaha.. Ellers takk du! Da blør jeg heller ut klærne Ok. Ditt tap. Jeg syns det er supert. Synes jeg også, det er helt genialt og absolutt ikke grisete som du tror
lille sprelle Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Det var ikke dette du spurte om, men gir deg et råd likevel. Jevnlig trenig vil medføre reduksjon i blødningene. Det er hardtrening som gjør at mange idrettsjenter får mens senere eller blør svært lite, eller mister den helt i perioder med mye hardtrening.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 En liten innskytelse generelt om kraftige blødninger; Noen kvinner reagerer på kjemikalier som er i bind og tamponger ved å blø mer. Jeg registrerte at du ikke vil bruke menskopp, men menskopp, natursvamper og tøybind kan redusere kraftige blødninger.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Jeg kan heller ikke bruke ob, har veldig ømfintlige slimhinner og blir sår, klør og får sopp hver gang jeg prøver. Tror heller ikke menskopp er noe for meg siden jeg har ganske kraftig fremfall, nedfall eller hva det nå heter etter tre fødsler (klarer ikke få inn en vanlig ob heller, må ha en slik med innføringshylse for å komme forbi fremfallet). Jeg bruker det tykkeste nattbindet, ingen av de invisible typene holder, jeg må ha de tykke. Kan heller ikke bruke dagbind super, de er ikke store nok, må ha nattbindene som er de største. Bytter likevel ofte. Usynlig gjennom buksa er det umulig å få det, så jeg bruker lange topper når jeg han mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå