Gå til innhold

Hva blir det til middag i dag og i morgen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle og lage middag til resten av gjengen kommer hjem i kveld :) Hva skal dere ha til middag i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza og i morgen har jeg marinert en ytrefilet av svin i ramsløkmarinade og skal ha den med ovnsbakte poteter og litt annet stæsj til.

Skrevet

I dag blir det pitabrød med strimla kylling og grønnsaker. Er ikke helt sikker på hva jeg skal lage i morgen, men tror det blir bakt potet.

Skrevet

Vet ikke ang. idag, men imorgen blir det bakt potet med masse godt oppi! :)

Skrevet

I dag er mannen borte så det er bare jeg og ungene, da ble det små hamburgere fra Rema (sliders) og pommes frites.

I morgen blir det grillet svinefilet med stekte grønnsaker og ovnsbakte båtpoteter.

Vi bruker stort sett grillen hver dag i sommerhalvåret vi, griller kjøtt, fisk og fugl, blir godt og er sunnere enn å lage det i steikepannen.

Skrevet

I dag blir det sushi. Vet ikke helt hva vi skal ha i morgen enda. Kanskje kjøttboller.

Skrevet

Hjemmelaget pizza i dag. Får gjester i morgen og da blir det gulasj.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Idag blir det grilling med noen venner og imorgen blir det lamme frikasse :)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Hjemmelaget pizza i dag. I morgen skal vi i dåp, så da får vi servert mat der.

Skrevet

som mange andre; hjemmelaget pizza i dag.

I morgen blir det thai-fiskesuppe. Nam!

Skrevet

I dag blir det grillet laks i skiver med søtpotetmos og hjemmelaget dressing:) Morgendagen vet vi ikke enda:)

Skrevet

I kveld vet jeg ikke, for da skal vi bort, men i morgen blir det komle med svineknoke, kålrotstappe, pølser og alt annet som følger med. Nam!

Skrevet

Idag skal jeg ut med noen venner for å spise middag, hvor vi skal er jeg usikker på.

I morgen blir det lasange med salat, rømme og kanskje noen potetbåter til.

Skrevet

Idag ble det Fjordland og imorgen blir det grilling :)

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kyllingfilé ala Maggie juicy chicken, fløtegratinerte poteter, kokte grønnsaker og bearnaise.

I morgen blir det poteter, brun saus, grønnsaker og kalkunkarbonader

Skrevet

Skulle ønske det var noe mer spennende, men her er vi litt slitene etter gårsdagens partystrabaser så det blir nok take-out eller frossenpizza på sofaen etter lillemor har lagt seg.

Skrevet

Faktisk ikke helt sikker på hva det blir til middag hverken i dag eller i morra. Har tatt opp karbonadedeig, så må bruke den til noe da hvertfall.

Skrevet

Marinert kylling med ris og grønnsaker i kveld. I morgen skal vi ha "hvit" pizza og salat.

Skrevet

Kommer helt an på hva de serverer på Choice hotel With i Tromsø. Vi er på langweekendtur :)

Skrevet

Taco i dag, kyllinggryte med grønnsaker og en nyyydelig fløtesaus i morgen. :)

Skrevet

Lavkarbo taco i kveld og i morgen blir det torsk med brokkoli og smør på meg.

Skrevet

Kylling i karrisaus, ris og salat idag og ostesuffle med rundstykker og salat i morgen :)

Skrevet

Det var godt jeg kom over denne tråden så jeg husket å ta opp kjøttdeig til lasagnene imorgen :)

Idag har vi hatt pannekaker hos morfaren til barna så jeg tar bare noen rester av en kyllingrett når de er i seng :)

Skrevet

Idag skal vi ha taco, i morgen lapskaus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...