Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 På veien ringer jeg min mor får å høre om hun ville med. Hun var ute, men ber meg kjøre opp til Toyota... Hun synes det var for ille at vi (samboer og jeg) deler en bil, spesiellt siden de nærmest fikk min gamle. Endte med at hun kjøpte en Corolla st vogn 07 mod. Kom på 120.000.- Kjenner jeg ble helt satt ut.... Ble ikke matbutikken på meg i dag for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Kjøpte hun bilen til deg eller seg selv? Skjønner ikke helt.
Love my kidz Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Må være utrolig gøy å Få en bil!! Men en ting er at hun betaler avdragene på den, men DU må likevel betale forsikring, årsavgift og vedlikehold. Har du råd til det?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Så snillt gjort av henne :-) gratulerer så masse
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Er heilt utruligt kor vanskli folk skal vri på kva hi har skrevet. Jeg forstod det kva hi ville fram til uten og vri og vende på det. Somme er dødsheldige da. MISUNLIG.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Er heilt utruligt kor vanskli folk skal vri på kva hi har skrevet. Jeg forstod det kva hi ville fram til uten og vri og vende på det. Somme er dødsheldige da. MISUNLIG. I forhold til måten du skriver på så var HI sitt innlegg svært enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Er heilt utruligt kor vanskli folk skal vri på kva hi har skrevet. Jeg forstod det kva hi ville fram til uten og vri og vende på det. Somme er dødsheldige da. MISUNLIG. I forhold til måten du skriver på så var HI sitt innlegg svært enkelt og greit Haha, så rett!
Gjest Heartbroken Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Snille mamma'n din Gratulerer med ny bil!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Takk:) Hun betalte ut hele bilen. Selvfølgelig har jeg til forsikring som kun kom på 4400 med full kasko:) Da har vi to biler i heimen, lettere med jobb og bhg:) Får litt over 1 år siden kjøpte vi ny bil, var meningen da å selge den gamle. Endte opp at min mor tok over den for 50.000.- Den hadde vi innbytte pris for til 220.000. Like etter det stoppet den andre gamle vi hadde for nte gang. Endte da opp med bare en bil. HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 Er heilt utruligt kor vanskli folk skal vri på kva hi har skrevet. Jeg forstod det kva hi ville fram til uten og vri og vende på det. Somme er dødsheldige da. MISUNLIG. I forhold til måten du skriver på så var HI sitt innlegg svært enkelt og greit Haha, så rett! Her har vi ein bedritten ekle Dib klanen igjen. Må klage.
Light of my life Skrevet 16. juni 2012 #14 Skrevet 16. juni 2012 Heldig er du som har snill mamma Grattis
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2012 #15 Skrevet 16. juni 2012 Det var jo kjempesnilt av henne Gratulerer Jeg har også fått bil av min far, men den var ikke fullt så dyr da. Fikk den han hadde når han en dag fikk lyst på ny Min var gammel og ikke noe å ta gjennom en eu-kontroll. Kos deg med bilen
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #16 Skrevet 16. juni 2012 gratulerer,. så utrolig snill mor du har du er utrolig heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå