Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har aldri vært så tørr på hendene som jeg er nå etter at jeg har begynt med lano, jeg tenkte at det sikkert bare var meg. Men så ser jeg at jenta mi på 12 år har fått røde, tørre flekker på henda. Der ER en grunn til at lano lukter gått.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Hehe, har aldri forbundet lano med god lukt i hvert fall. Men ja, familien her reagerer på både industrisåper og sjampo/balsam. Vi bruker rene produkter som lukter godt og er bra for kroppen:-) Til håndvask bruker vi flytende castile-såpe med roseduft:-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har aldri tålt Lano. Får også utrolig tørre hender! Skjønner ikke at det merke der skal være så barnevennelig. Jeg bruker for det meste bare Dove.
anonym91 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 hater lukt av lano.. nekter og bruken den selv så bruker den heller ikkje til barn. og eg og merker på handsåpen at eg kan bli tørr på hendene, og lukter ekkelt verste eg når vi er på besøk og de bruker lano til handsåpe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Rart at lano liksom skal være så barnevenlig! Tørre hender her også :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå