Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Ungen skal sove hos tanta si så skal pappaen og jeg i bursdag. Hun er 8 mnd. Nå. Blir så rart å ikke være hjemme med henne natta , men blir jo gøy å være med venner og
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Hun får det sikkert kjempefint hos tanten. Gå ut og nyt barnefri. Det er noe alle trenger iblandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå