Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Mens jeg sitter her er han oppe og vasker badene Skulle opp og si noe til han, men han hadde lydbok på ørene så jeg så litt på han i stede før jeg tuslet ned igjen
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Haha! Føler det samme her om min mann når han gjør huslige ting! Det rasler godt i underlivet:D
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Åh, sukk... Her var vi begge oppe med unger som ikke ville sove før halv 4 i natt, jeg mÅtte opp igjen med jenta litt før 8 i dag, han og guttungen sto opp nÅ. Hadde det ikke vært for at jeg satte babycalen til guttungen rett ved hodet til samboeren, pÅ full styrke, sÅ hadde jeg sittet med to unger, og han sovet til langt pÅ dag :-p
mie75 Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Heldiggris:) min er ikke det for tiden... oser vodka og konjakk når han kommer ramlende oppi senga på morgenkvisten etter å ha vært ute med kompiser igjen..... 10ende helga på rad! Lurer på når han har tenkt å begynne å roe ned.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Heldiggris:) min er ikke det for tiden... oser vodka og konjakk når han kommer ramlende oppi senga på morgenkvisten etter å ha vært ute med kompiser igjen..... 10ende helga på rad! Lurer på når han har tenkt å begynne å roe ned. Huff da. Kjedelig. Min er så og si aldri ute og om han er det drikker han ikke mye. Nå har han tatt med begge ungene på turn slik at jeg fikk handle og ordne sushi til senere. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå