Gå til innhold

Når sluttet dere å nattamme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var babyen når h*n begynte å sove igjennom hele natta uten pupp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var nesten 3 mnd gammel da ho sov natta igjennom.

Jeg la henne etter pupp kl 19. Fikk pupp i senga mi rundt 23, og da sov ho til 7 om morran. Føler at jeg har vært veldig heldig der, og håper gutten i magen blir likedan :-)

Skrevet

Rundt 7 mnd, nattavvente seg selv ;)

Skrevet

Var 10 mnd. Avvente seg selv.

Skrevet

7-8 mnd. Gikk veldig greit, og sov hele natta gjennom etter 3 netter.

Skrevet

Jeg sluttet å nattamme da han var seks måneder, etter råd fra helsestasjonen. Da våknet han en gang for natten. Etter nattavvenning, våknet han gradvis oftere og oftere, og etterhvert mellom fire og åtte ganger frem til han var 1,5, og natten rundt sov han ikke regelmessig før han var drøyt to. Jeg har hatet den helsestasjonslegen litt, men tror egentlig det var en tilfeldighet. At tennene begynte å komme omtrent ved seks måneder. Da siste tanna kom, ble han helt rolig om natta.

Å nattavvenne gikk lekende lett. Ga han smokk, og han sovnet igjen første natta.

Skrevet

5mnd, han avvente seg selv:)

Skrevet

Nr 1 måtte stakkars brått slutte da jeg ble innlagt på sykehus og akutt operert. Var så dårlig etter operasjonen at jeg ikke klarte å amme. Når det var over ville ikke lille ha puppen mer. Var 4 mnd gammel da. Nr 2 avvente vi med nattpupp når hun var 5 mnd.

Skrevet

Eldste var 13 mnd.

Yngste var litt over 9 mnd.

MEN det betyr ikke at de sov hele natta for det. Så heldig har jeg nok ikke vært med mine. Eldste sov ikke hele natta før han var 2, yngste er 14 mnd og sover stort sett ikke hele natta foreløpig, gjør det en og annen natt, men de fleste netter er hun våken 1-4 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...