Gå til innhold

Drete på draget igjen ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mitt nye ekteskap er på same vei som det forige :(

Der mannen er opptatt av seg og sitt og at "vi" fellesskapet blir helt borte..

 

Blir så lei meg når man våkner opp og ser at du må ordne det meste selv om noe skal gjøres.

 

Samme maset oppigjen og oppigjen.....

 

Hans jobb og hans fritidssysler kommer foran alt , blir mer tydelig nå når jeg skal starte i ny jobb. Han har fridage som han kan bruke på å avlaste mitt hode bare ved å være tilstede og passe barna sine når jeg får opplæring.

 

Men det er så mye enklere for han å bare gjøre noe annet og la mine eldre barn ta barnevakt oppgava.

 

Pengene det vil innbringe vil han ha, men føler at han ikke ser at han kan gjøre litt nytte selv hjemme. Og mine barn bruker for mye penger på både det ene og det andre.... bla,bla,bla bør få seg en jobb.. gnåle gnåle...

Selvfølgelig kan eldstemann få seg en jobb, men må det gnålest om omigjen og omigjen ????

Det sliter på hodet mitt og jeg blir lei og stressa..

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Huff. Han høres ut som en egoist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...