Gå til innhold

Har dere "gravid-app" ?? :)


hjerter4

Anbefalte innlegg

Jeg fant en gratis som heter "svangerskaps app" den var helt ok med informasjon uke for uke om både mor og barn.

 

Noen som har andre dere er fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den, helt ok, men likte bedre Uke for uke fra barnimagen, men den er ikke gratis da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg ha baby i februar, men så dette innlegget og tenkte å tipse dere om babyverden sin app. Gratis og litt moro! Viser hvor mange dager det er igjen og litt info hver dag!:-) lykke til med rugingen jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den engelske womanlog. Brukte den først som mens-oversikt osv, og så bytta jeg til den gravid-saken. Jeg hra pro-versjonen, da, dvs t jeg har betalt for de. Jeg liker womanlog dødsbra til vanlig, men bare sånn passe til gravid. Den viser info uke for uke kun for barn. Men du kan putte inn notater, vekt, magemål(blir vel aktuelt etterhvert), legetimer, symptomer, spark..Jeg liker spesielt den notat-funksjonen så jeg kan skrive inn hver dag ting jeg har lyst til å skrive ned. Kan også ta bilder og lagre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde den til Libero, men var ikke fornøyd med den (stemte ikke overens med de andre appene ift hvilken informasjon som var tilgjengelig for hvilken ). Nå har "Barn i Magen uke for uke" og " What to expect - Pregnancy"". Veldig fornøyd med de to siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også uke for uke fra bim, men vurderer å skaffe minst en til :) Noe må man jo fordrive ventetiden med, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der skaffet jeg meg 2 stk etter at jeg ramlet over denne tråden :) koselig apper da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...