4blir5 Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Når kjøper dere ammebh og eventuelt begynner å bruke dem? Jeg merker mine BHer er blitt vonde å ha på nå. Men synes det er litt tidlig å kjøpe ammebher 10 uker før termin.. Husker ikke hvilken str, jeg har pleid å bruke i ammetiden heller..
Ifadrops Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Jeg kjøpte ammebh i uke 20 eller noe jeg. Når jeg merka at de vanlige bhene begynte å bli ubehagelige å ha på, så bytta jeg til ammebh. MYE mere behagelig. Så det er sikkert fra person til person hva de mener er for tidlig eller ikke. jeg angrer hvertfall ikke.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er 16 uker bare og bruker et par amme bh-er...mine vanlige er blitt før små...;p
Darwina Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Er i uke 32 og har ikke begynt enda... Håper på litt større bryst etterhvert da:)
Celcius73 Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Isj....Har vokst ut av samtlige ammebh`er jeg brukte i forrige runde Må nok kjøpe inn to-tre nye til neste runde. Begynte med ammebh`er rundt uke 12, da var de vanlige bh`ene for små...Lurer på hvor diger jeg skal bli? *iiik!!!* Er nå 26+4.
Nikamo Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg begynte ikke med amme-bh før etter svangerskapene jeg da Men det finnes noe som heter gravid-bh også; http://www.kopbarnvagn.se/no/artiklar/gravid/gravidhjalp/carriwell-somlos-gravid-bh-vit.html
lillypie Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Jeg begynte med ammebh uke 11 el 12.Allerede da var d altfor ubehagelig å gå med spilebh+at d koster flesk å kjøpe ny bh i str giga Innen denne ungen kommer ut er jeg vel oppe i h cup el verre
peanutts82 Skrevet 19. juni 2012 #8 Skrevet 19. juni 2012 samme her... kjpte for 2 uker siden på salg. da var jeg 14 uker. klarer ikke spile bh uansett størrelse. brukte 85C før og ammebh er i str 90D. elsker den. skal kjøpe flere etterhvert. vill ikke kjøpe så altfor mange da jeg mistenker puppene kommer til å gå opp til 85 DD etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå