Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjøper dere ammebh og eventuelt begynner å bruke dem? Jeg merker mine BHer er blitt vonde å ha på nå. Men synes det er litt tidlig å kjøpe ammebher 10 uker før termin.. Husker ikke hvilken str, jeg har pleid å bruke i ammetiden heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ammebh i uke 20 eller noe jeg. Når jeg merka at de vanlige bhene begynte å bli ubehagelige å ha på, så bytta jeg til ammebh. MYE mere behagelig. Så det er sikkert fra person til person hva de mener er for tidlig eller ikke. :) jeg angrer hvertfall ikke. :)

Skrevet

Jeg er 16 uker bare og bruker et par amme bh-er...mine vanlige er blitt før små...;p

Skrevet

Er i uke 32 og har ikke begynt enda... Håper på litt større bryst etterhvert da:)

Skrevet

Isj....Har vokst ut av samtlige ammebh`er jeg brukte i forrige runde :( Må nok kjøpe inn to-tre nye til neste runde.

Begynte med ammebh`er rundt uke 12, da var de vanlige bh`ene for små...Lurer på hvor diger jeg skal bli? *iiik!!!*

Er nå 26+4.

Skrevet

Jeg begynte med ammebh uke 11 el 12.Allerede da var d altfor ubehagelig å gå med spilebh+at d koster flesk å kjøpe ny bh i str giga :P Innen denne ungen kommer ut er jeg vel oppe i h cup el verre :D

Skrevet

samme her... kjpte for 2 uker siden på salg. da var jeg 14 uker. klarer ikke spile bh uansett størrelse. brukte 85C før og ammebh er i str 90D. elsker den. skal kjøpe flere etterhvert. :) vill ikke kjøpe så altfor mange da jeg mistenker puppene kommer til å gå opp til 85 DD etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...