Gå til innhold

hoho, sparkebebis!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

jeg kjente jo ikke noe til sparkene før.. 21 uker?

 

men nå skal jeg hilse og si det er liv! disco!!

 

25 uker + noe og her er det en ellevill liten sak inni der, altså! morkaken på fremre vegg, men nå begynner han å bli så sterk at jeg kjenner det foran også, ikke bare på sidene eller nede i blæra.

 

hihi.

 

flere med elleville mageboere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, til tider er det heftig aktivitet i magen. Kjenner godt at spark og bevegelser blir kraftigere. Synes jeg kjenner både en albu og ett kne i blant.

 

Av en aller annen grunn så er h*n spesielt aktiv når jeg legger meg på venstre side, lurer på om det ikke er så populært? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ligge å kjenne på bevegelsene til lillegutt er noe av det koseligste jeg gjør <3 elsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger så langt nede at det egentlig er ganske ubehagelig. Håper han legger seg bedre til etterhvert!

 

Her fikk storesøster kjenne spark i hånden sin for første gang forrige uke, stooor stas! <3 begge barna er veldig opptatt av magen nå, toåringen stryker og klapper og koser på "babyen våres" deler lekene sine med den, og klager over vondt i beeekenet sitt hihi

 

Men denne ungen er skikkelig turbo, altså! Morsomt, tenker på min venninne som har samme termin som meg, men venter tvillinger! Når JEG syns det er vanskelig å sove, lurer jeg på hvordan hun har det.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og er det bånn gass.......29 uker i morgen og mye aktivitet :)

 

Synes foreløpig det bare kos, men må innrømme at nr 3 er mer aktiv nå enn noen av de to første var på noe tidspunkt.....egentlig rart at det kan være sånn forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweetpea, ikkesant det er forskjell?

 

Jeg er veldig veldig nysgjerrig på hvem det er som holder til inne i magen min. Har et slags vagt bilde av hvordan jeg tror han er, men aner jo ingenting. Jvordan vil familien bli når et nytt menneske kommer inn og endrer dynamikken?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...