Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Bare sånn at dere vet det Aleine hjemme i kveld og møkk lei av å glo i tv'n... Noen gode forslag til hva jeg kan finne på?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Samme her.. Alene hjemme (vel, to unger som sover i andre etasjen) mens samboeren er ute.. Så sitter dønn alene her elelr forran tv'n (pc'n må stå på kjøkkenet pga internettet) og det på selveste bursdagen min :-/ Kjedligste bursdagen noen sinne...
mømø Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 kjeder meg jeg også! Vi er på besøk hos mamma, mini sover og mamma er ute på fest Så her sitter man og glor tv da og gomler is Hørtes ut som er kjedelig bursdag ja :/ Du får tenne noen lys og lage deg noe godt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Ikke mye godt å kunne lage her, er først i morgen vi får handlet Og jeg er på slankern, skal jeg nå felles utfordring for "slankegruppa" mi på facebook, så er ikke søtsaker så OK, skal ned 2 kg til felles veiingen 25 juni :-O
mømø Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Da får du ha lykke til med det Mye sunt man kan lage som er godt også da heldigvis Selv om det føles kjedelig når søtsuget kommer snikende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå