Gå til innhold

Noen som har vært i Vilnius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som vil anbefale hoell, eller byen generelt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som vil anbefale hoell, eller byen generelt? :)

Eller HOTELL om du vil :P

HI

Skrevet

Kjempefin by! :) Masse å se, og koselige mennesker. Vi bodde ikke på hotell der, var der bare på dagsturer, men anbefaler absolutt å dra dit. Mange severdigheter, og billig der også! :)

Skrevet

Kjempefin by! smile.png Masse å se, og koselige mennesker. Vi bodde ikke på hotell der, var der bare på dagsturer, men anbefaler absolutt å dra dit. Mange severdigheter, og billig der også! smile.png

Flott! :) Jeg er nemlig invitert i bryllup av "innfødte" som en av få utlendinger, og vil følgelig bli sendt på obligatorisk sightseeing, men vil jo bli rekende litt gatelangs på egenhånd også ;)

HI

Skrevet

Kjempefin by! :) Masse å se, og koselige mennesker. Vi bodde ikke på hotell der, var der bare på dagsturer, men anbefaler absolutt å dra dit. Mange severdigheter, og billig der også! :)

Flott! smile.png Jeg er nemlig invitert i bryllup av "innfødte" som en av få utlendinger, og vil følgelig bli sendt på obligatorisk sightseeing, men vil jo bli rekende litt gatelangs på egenhånd også wink.png

HI

Jeg ble veldig positiv overrasket når jeg var der, mange fine bygninger, fine steder å spise, og mye å se :) Gled deg, og god tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...