Gå til innhold

Utdanning, lønn og ansinitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke utdanning har du (hvor mange år?), hva slags lønn har du (mnd og årslønn) og hvor lenge har du jobbet?

Jeg er jordmor, 3år utdanning som spl og 2 år som jordmor)

Jobber på poliklinikk, spl 10 år, jordmor 4 år. Får utbetalt litt over 24 000 i mnd, dvs ca 450 000 i året.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Utdannet helsesekretær (jobber ikke som det nå), har 8 års ansiennitet og har strax 325000 i året. Vet ikke mndlønn da, går opp nå etter ferien

Skrevet

Adjunkt. To år på lærerskolen og to år på universitet.

Har utbetalt 22000 (trekker endel ekstra skatt) per måned og 389 000 per år. Har jobbet i halvannet år. Har 4 års ansiennitet.

Skrevet

Sekretær i helsesektoren, 10 år ansiennitet og tjener 340 000,- 10 år er full ansiennitet for oss, så lønnsstigen slutter her :P

Skrevet

Apotektekniker. 3 år på bideregående, ingen ansiennitet og tjener ca. 270 000. I året. Minstelønn siden jeg starta for 2 uker siden

Skrevet

Sykepleier, jobber på sykehjem, steg akkurat til 416 000 i grunnlønn, 10 års ansinnitet. Hva lønna blir pr mnd vil vise seg fra august tror jeg det blir. :)

Skrevet

Utdannet sosionom som er tre år på høyskole. Jobber innenfor NAV når jeg ikke er foreldrepermsjon. Nyutdannet i fjor og startet da på grunnlønn som er 365400 kr i året.

Skrevet

utdannet sosionom i fjor,jobber i nav-begynte på 384900,- og har nå 416.600,-.med ti års ansinitet

Skrevet

450 000 min lønn og har att jobben i 6 år. Har tatt fagbrev er opratør.

Har jobba masse overtid så ligger ca fra 550 000 til 600 000.

Skrevet

450 000 min lønn og har att jobben i 6 år. Har tatt fagbrev er opratør.

Har jobba masse overtid så ligger ca fra 550 000 til 600 000.

OBS utdanna legesekreter.

Skrevet

3 årig høyskole innen økonomi, bachelor. Jobbet 3 1/2 år og har 600 000,- håper på god lønnsøkning nå i juni.

Skrevet

Tannhelsesekretær. Ferdig på skolen for 7 år siden, men jobbet som sekretær i 4 år tilsammen (permisjon og arb. ledig en stund).

Nå har jeg 285 000 kr. Men begynner i ny jobb fra august, å der får jeg 300 000 kr. i årslønn. Første gangen jeg startet høyere enn tariffen :D Hadde tatt meg mange år til i jobben jeg har nå for å tjene det samme.

Skrevet

Sosionom (bachelor), 400 000 grunnlønn med fire års ansiennitet, privat barnevern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...