Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Selvsagt kan det det, men det vet du vel...? De små rompetroll kan leve i maaange dager.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Selv om man bare glemmer én pille altså? Jaja.. sånn kan det gå.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Selv om man bare glemmer én pille altså? Jaja.. sånn kan det gå. Er en grunn til at de pillene må tas hver dag, og man får beskjed om å bruke kondom om man har omgangssjau eller av andre grunner ikke har tatt/holdt på pilla, og da er det snakk om kondom i en uke.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Noen av pillene har en overlappende.... Les pakkevedleget du. Kanskje det står noe der. :-) Men det var ikke lurt gjort:-(
Gidder ikke! Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Jeg tror det har noe å si hvilken pille, altså hvor i syklusen. Det står garantert i pakningsvedlegget i så fall. Hvis jeg ikke har drømt det da
TPK Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Angrepille kan virke etter 72 timer, så du kan jo ta en sånn hvis det er krise å bli gravid nå....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Angrepille kan virke etter 72 timer, så du kan jo ta en sånn hvis det er krise å bli gravid nå.... Kan hende hunhar det som meg, kroppen er restens mot angrepillen, men kanskje man er restens mot p-piller og mini piller også da? Hvem vet, aldri trengt annen prevensjon enn kondom før jeg, men nå blir det spiral, eller sterilisering, om jeg får kranglet til meg det allerede nå.. HI: Les pakningsvedlegget du, om du ikke er blitt gravid på angrepille før, så er jo den en mulighet..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Takk for svar dere! Jeg går på Cerazette. Begynte pån igjen for en uke siden. Rett før jeg la meg i går, tror jeg faktisk jeg fikk mensen.. Kan vel gå en det, siden eggløsning er ca to uker før mensen..? Har aldri hatt småblødninger med Cerazette før. Nei, det står ikke i pakningsvedlegget hvordan det er å glemme en pille etter samleie, men generelt sett må man visst bruke tilleggsprevansjon en uke fra første glemte pille. Damn it, at jeg skal være så distré.. Men sannsynligvis fått mensen altså
HeltAnonym Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Første gang jeg gikk på cerazette "mistet" jeg mensen så lenge jeg gikk på den, så hadde jeg et opphold, og når jeg begynte på den igjen så hadde jeg blødninger hele tiden. Begge er vanlige bivirkninger av cerazette. Ellers så har det sikkert gått bra, men du kan jo selvfølgelig aldri være 100% sikker. Du kan jo ta en angrepille om du er kjempeusikker.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Angrepille kan virke etter 72 timer, så du kan jo ta en sånn hvis det er krise å bli gravid nå.... Kan hende hunhar det som meg, kroppen er restens mot angrepillen, men kanskje man er restens mot p-piller og mini piller også da? Hvem vet, aldri trengt annen prevensjon enn kondom før jeg, men nå blir det spiral, eller sterilisering, om jeg får kranglet til meg det allerede nå.. HI: Les pakningsvedlegget du, om du ikke er blitt gravid på angrepille før, så er jo den en mulighet.. Hva mene du med at du er resistent mot angrepillen. At du blir gravid selv om den tas?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #12 Skrevet 16. juni 2012 Det passer jo dårlig å bli gravid, men jeg er godt gift og sånn, så det er ingen katastrofe. Hadde bare gledet meg til å ha kroppen litt for meg selv, før neste mann kom. HI
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 Hva mene du med at du er resistent mot angrepillen. At du blir gravid selv om den tas? Jupps, først trodde legen at jeg hadde tatt den etter EL, men det hadde jeg ikke. Ble tatt noen tester, fordi jeg ba om det, og fikk til svar at angrepille ikke er prevensjon for meg, fordi kroppen min er restens mot noe i den (husker ikke hva i farten) Men når jeg kontaktet legen om prevensjon igjen, så sa hun at pga restensen, så ville nok spiral være det beste valget, så da spørs det jo om jeg ikke er restens mot pillene også da.. Vet ikke jeg, tenkte ikke mer over det, sa bare ok og bestilte spiral :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå