Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bor i Harstad :-) Urk. Ønsker å bo i LillestrØm. Men drØmmen min der blir nok aldri oppfylt, for min samboer nekter å flytte sØrover... :-(
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Har bodd i Harstad. Fin by Er fra Narvik (så egentlig burde jeg ikke si at Harstad er fin, hehe) og bor i Finnmark. Har bodd mange steder (Oslo, Haugesund, London, Asia, Bergen, Lofoten og i Vesterålen), men Finnmark er knall og her skal vi bli
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Moss og liker meg her men kunne tenkt meg å bo på landet
me_87 Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Bergen å kunne tenke meg å bo på Hamar. Men ettersom jeg ikke kjenner noen der å hamarfolk er veldig vanskelig å bli kjent med.så holder jeg meg til Bergen her jeg har venner og familie.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Vi bor på Nøtterøy (utenfor Tønsberg), og det er jeg strålende fornøyd med:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bor i Oslo, og jeg blir i Oslo. Eller kanskje jeg forflytter meg til Bærum når jeg skal kjøpe hus engang i tiden, men blir i Oslo så lenge jeg eier leilighet og ikke hus
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 He, he, bor også i Harstad, og er strålende fornøyd med det. Nå har jeg fått mannen min hit, og jeg flytter aldri (men det sier jeg ikke til han!). Hva er det som er så galt med Harstad, HI?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Ringsaker... Men savner Surnadal (møre og romsdal) til tider.. Men ikke nok til å flytte dit igjen tror jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Tønsberg. Har bodd vekke i 5 år, men kom kjapt tilbake:)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bor i nærheten av Drammen, og er strålende fornøyd med stedet. Hvis jeg skulle bodd noe annet sted, så ville det vært Oslo eller Bærum. Rett og slett fordi familien og de fleste vennene mine bor det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 He, he, bor også i Harstad, og er strålende fornøyd med det. Nå har jeg fått mannen min hit, og jeg flytter aldri (men det sier jeg ikke til han!). Hva er det som er så galt med Harstad, HI? Harstad er en fin by, det er ikke det. Men jeg savner skikkelige stabile og varme somre og ellers det været som er sørpå. Det er vel kanskje det som plager meg mest.....I tillegg kjenner jeg at det er tungt med mørketid på vintrene. Dessuten savner jeg all min familie og venner sørpå. :-( Hulk! HI
Pengetreet Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Har tidligere bodd på vestlandet, i nordnorge og mjøsområdet. Nå bor jeg i skjærgården utenfor Tønsberg og flytter ikke herfra i overskuelig framtid
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Oslo, vil bo i New York.
L-8 Skrevet 15. juni 2012 #15 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Oslo, og elsker den delen av Oslo jeg bor i. Meeen, en del av meg har veldig lyst til å flytte på landet, så ser litt på jeløya. Kunne IKKE tenkt meg forstadsliv, her er det enten eller.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #16 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Stavanger, er en ekte siddis og vil ALDRI bo andre steder enn her i oljebyen:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #17 Skrevet 15. juni 2012 Bor på Sortland, men vil bo i Kristiansand eller Drammen!
MillaCamilla Skrevet 15. juni 2012 #18 Skrevet 15. juni 2012 Bor i Moss, vil fortsette å bo der evt flytte til Trøndelag hvor jeg kommer fra. Blir nok til at vi blir i Moss, nært Oslo men samtidig litt landlig!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #19 Skrevet 15. juni 2012 Bor i oslo, ønsker oss ut ett sted mellom ski og moss kanskje. Ski er der vi vil bo, men har ikke råd. Titter en del på Vestby, før det blir for dyrt der;)
dorri Skrevet 15. juni 2012 #20 Skrevet 15. juni 2012 Bor på Nøtterøy, skulle ønske jeg bodde i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #21 Skrevet 15. juni 2012 Bor på brandval uten for Kongsvinger. Helt perfekt, ville ikke bodd noe annet sted.... Eller... kaaaanskje et sted på sørlandet med strandlinje? :p
År og dag Skrevet 15. juni 2012 #22 Skrevet 15. juni 2012 He, he, bor også i Harstad, og er strålende fornøyd med det. Nå har jeg fått mannen min hit, og jeg flytter aldri (men det sier jeg ikke til han!). Hva er det som er så galt med Harstad, HI? Harstad er en fin by, det er ikke det. Men jeg savner skikkelige stabile og varme somre og ellers det været som er sørpå. Det er vel kanskje det som plager meg mest.....I tillegg kjenner jeg at det er tungt med mørketid på vintrene. Dessuten savner jeg all min familie og venner sørpå. :-( Hulk! HI Bor man i Nord-Norge må man bevilge seg en Sydentur årlig, rett og slett for å sikre seg sol på kroppen. Det med familie og venner skjønner jeg kjempegodt, er derfor jeg vil bo her. Mørketida plager ikke meg, jeg blir mer plaget av regn over lengre perioder, uansett årstid.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #23 Skrevet 15. juni 2012 Bor på brandval uten for Kongsvinger. Helt perfekt, ville ikke bodd noe annet sted.... Eller... kaaaanskje et sted på sørlandet med strandlinje? :p Jeg bor på Sørlandet med strandlinje! Idyllisk og rolig område en liten kjøretur utenfor Kristiansand. Vi bor akkurat der vi ønsker å bo!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #24 Skrevet 16. juni 2012 Bor i Arendal og er kjempefornøyd. Kunne ikke tenkt meg å bo andre steder enn Sørlandet, syns det er lite nok sommer som det er her. Kommer fra et land lenger sør, så for meg er norsk klima en utfordring
*Sammy* Skrevet 16. juni 2012 #25 Skrevet 16. juni 2012 bor i barteland eller trøndelag om du vil,pent her,men arendal kunna æ tenkt mæ ä bo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå