Gå til innhold

Er så oppgitt over kroppen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vert overvektig, på ett tidspunkt når jeg var 17 var jeg nede i 70kg og følte meg helt fantastik.....

Men jeg legger på meg så alt for lett, på mitt verste var jeg 103 kg, i fjor gikk jeg ned 16, kom ned i 80kg, og nå akkuratt ett år etter er jeg 89 :(

Jeg gjør alt for og ikke vere med gubben min ut blandt folk.

Gruer meg til hver eneste fest, gå til byen. Og det kan gå ut over ungene når vi er ute og skal ha det koselig, for jeg er bare sur, og klarer ikke og glemme det.

Jeg blir så sur når jeg tar på meg bukser, for da kommer "kjærlighets håndtakene" og det synst ikke jeg er fint, så jeg synst jeg er stygg i alle topper :(

Og etter 2 graviditeter på 3 år, har jeg fått henge mage, så når jeg skal gå med tights så får jeg to mager.

Jeg prøver og trene og spise sunt, spiser masse kylling, salater. men mister motet når jeg ser att magen bare står i speilet og smiler til meg i samme str den alltid har vert.

Nå i kveld kjøpte jeg meg nye klær, og magen ødlegger alt, ser jo seriøst gravid ut.

Nå er jeg så lei att jeg gjør seriøst hva som helst for og bli kvitt kg raskt, og ikke i sirup :(

Noen som har tips til hvordan man går ned OG holder vekten? :(

Jeg har lavt stoffskifte i tillegg, så legger fort på meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med samme som deg og har lavt stoffskifte :)

Anbefaler deg å gå til en spesialist. Mulig du trenger Liothyronin. Det hjalp på vekta mi ihvertfall :)

Pass også på at du har nok jern og B vitaminer :)

Skrevet

Hm, det høres jo ut som om du følger alle anbefalinger for å få en sunn og slank kropp og holde vekten, så du er flink! Gi deg selv en god klapp på skulderen for å prøve i det hele tatt!

Vet ikke mye om lavt stoffskifte, jeg har motsatt problem og det er jammen ikke flott å mangle for mange kilo heller ;) Får høre at jeg ser syk ut hele tiden.... Fødte en liten, nydelig prins for snart 8 mnd siden. Og samboeren min savner den gravide kroppen min...han foretrekker mer frodige former. Det skal jammen ikke være lett å være kvinne i dagens samfunn :P

Husk at det finnes kun en av deg! Du er virkelig fantastisk. Vær stolt over den du er og formene dine og minn deg selv på at du er fantastisk. Alle mennesker fortjener å føle seg vakre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...