Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Trenger tips til hva en familie med barn på 2 og 5 år kan gjøre i Stavanger og hva er interesant å se på strekningen Kristiansand - Stavanger
Husbygger Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Kongeparken er fint å gå en dag, vitenfabrikken i sandnes og hvis det er fint vær så er det MANGEN fine strender å besøke :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Også er det soma gård og vitengården som er kjekt for barn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Badeland i Lyngdal, museumer i Stavanger, + det som de andre har nevnt tenkte jeg også på
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Olje muset, barnemuset Festivall tid på høyt nivå! Lekeland Trollskogen ( perfekt til tur og grilling) Prekestolen Sommer i parken Er noen av de tingene jeg gjør med mine! I tilleg til mange flott rundturer i byen i sammarbeid med DNT. Når skal dere være der!
Husbygger Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Jeg syns ikke badeland i Lyngdal var verdt pengene, men vi var der en påske å det var ganske mye folk der da. Så kanskje det er bedre en dag det er litt mindre folk..... :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Vi har hatt gratis billetter pga lillebror, men du har nok et poeng husbygger, det er veldig dyrt for en familie!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Olje muset, barnemuset Festivall tid på høyt nivå! Lekeland Trollskogen ( perfekt til tur og grilling) Prekestolen Sommer i parken Er noen av de tingene jeg gjør med mine! I tilleg til mange flott rundturer i byen i sammarbeid med DNT. Når skal dere være der! Vi skal være der en av de første ukene i juli. Mange gode forslag. Noen lange fotturer blir det neppe siden jeg er høygravid. Prekestolen får nok vente til ungene er større. Trollskogen har jeg ikke hørt om før, hvor er den?
mily80 Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Olje muset, barnemuset Festivall tid på høyt nivå! Lekeland Trollskogen ( perfekt til tur og grilling) Prekestolen Sommer i parken Er noen av de tingene jeg gjør med mine! I tilleg til mange flott rundturer i byen i sammarbeid med DNT. Når skal dere være der! Vi skal være der en av de første ukene i juli. Mange gode forslag. Noen lange fotturer blir det neppe siden jeg er høygravid. Prekestolen får nok vente til ungene er større. Trollskogen har jeg ikke hørt om før, hvor er den? Trollskogen er på Hundvåg! På vest siden. Det er en kjekk plas for barna med store lekemuligheter. Dette er et populert mål for mange barnehager i området..... Skal se om jeg finner en link.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Kongeparken Soma gård på sola ( et must, en fantastisk stor gård med masse dyr, lekeplasser,kiosk,grillplass, hesteridning,traktor kjøring ei løe der barna kan hoppe i høy osv) :=) Leos lekeland Vitengården Tur rundt mosvatnet Gausel gård Barnemuseumet Gamlingen (utendørs svømmebasseng) Og så fantastiske strender da om været er bra
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Olje muset, barnemuset Festivall tid på høyt nivå! Lekeland Trollskogen ( perfekt til tur og grilling) Prekestolen Sommer i parken Er noen av de tingene jeg gjør med mine! I tilleg til mange flott rundturer i byen i sammarbeid med DNT. Når skal dere være der! Vi skal være der en av de første ukene i juli. Mange gode forslag. Noen lange fotturer blir det neppe siden jeg er høygravid. Prekestolen får nok vente til ungene er større. Trollskogen har jeg ikke hørt om før, hvor er den? Trollskogen er på Hundvåg! På vest siden. Det er en kjekk plas for barna med store lekemuligheter. Dette er et populert mål for mange barnehager i området..... Skal se om jeg finner en link. Trollskogen er ikke noe særlig, er skog med litt tauer osv der barna kan leke i skogen. Ikke noe voldsomme greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå