Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Vil ha en som lukter firskt og rent. Ikke søtt. Har prøvd clean sine, som jeg liker godt, men syns lukten forsvinner veldig fort.
charnelle Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Forsøk DKNY Delicious (den som ser ut som et grønt eple) Den er frisk, men ikke søt. Og varer lenge. Ellers er LÉau dÍssey fra Issey Miyake veldig ren i duften og sitter godt og lenge.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 ECCO WOMEN - Davidoff Issey Myaki
Gjest -ia- Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Prøvde nylig den nye Dolce Gabbana Light Blue - sommerversjonen, den heter i tillegg Portofino et-eller-annet. Yummi!!!! Har så lyst på den. Men kan man bruke parfyme når man er gravid? Får jo uansett ikke bruk for den når ungen er født...
LuksusLiv Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Det nytter egentlig lite å få råd av andre til parfymer, de kan lukte himmelsk på andre, men dritt på deg. Gå på parfymeri og prøv deg frem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Prøvde nylig den nye Dolce Gabbana Light Blue - sommerversjonen, den heter i tillegg Portofino et-eller-annet. Yummi!!!! Har så lyst på den. Men kan man bruke parfyme når man er gravid? Får jo uansett ikke bruk for den når ungen er født... Hvorfor kan man ikke bruke parfyme når ungen er født?? eller når man er gravid?
blå2010+rosa2013 Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 jeg synes Dream summer edt fra body shop lukter kjempefriskt og den varer lenge iallefall på meg!
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Biotherm har flere nydelige, bl.a eau oceanic, eau paradise.. Ellers Escada sine sommerparfymer er alltid nydelige. Flower by Kenzo hvis du liker lette. Laila by Geir Ness. L'eau d'Issey fra Idet Miyake.. Men ta en tur til en Kicks butikk og få hjelp. Der er de veldig flinke. Ta på en sprut på håndleddet og gå med en dag, og kjenn om du virkelig liker den. Enkelte parfymer er gode på deg til å begynne med og senere på dagen er den forandret og kanskje liker du ikke sånn den lukter da. Hilsen ei som er kresen på parfymen sin
Gjest -ia- Skrevet 16. juni 2012 #12 Skrevet 16. juni 2012 Prøvde nylig den nye Dolce Gabbana Light Blue - sommerversjonen, den heter i tillegg Portofino et-eller-annet. Yummi!!!! Har så lyst på den. Men kan man bruke parfyme når man er gravid? Får jo uansett ikke bruk for den når ungen er født... Hvorfor kan man ikke bruke parfyme når ungen er født?? eller når man er gravid? Vil ikke utsette den sarte lille babyen for parfyme, slik at han kan utvikle allergi og sånn. Og jeg vet ikke om man bør bruke parfyme når man er gravid, var derfor jeg satte spørsmålstegn bak. Tenker bare at det er kjemikalier, og i Danmark feks, så frarådes bruk av parfyme og produkter med parfyme under graviditet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #14 Skrevet 16. juni 2012 Clean shower fresh, nydelig og frisk duft, liker forøvrig flere av clean parfymene!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #15 Skrevet 16. juni 2012 Jeg synes man skal unngå å bruke parfyme. Mange reagerer allergisk på dette. For noen er det så ille at de ikke kan f.eks. bruke offentlig transport e.l. fordi de blir syke av andres parfymebruk. Sluttet å bruke både parfyme og såpe (bortsett fra shampoo og håndsåpe) for mange år siden. Har ikke fått noen klager på vond lukt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #17 Skrevet 16. juni 2012 Daisy fra Marc Jacobs!! den er helt nydelig, frisk i duften.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. juni 2012 #18 Skrevet 16. juni 2012 Prøvde nylig den nye Dolce Gabbana Light Blue - sommerversjonen, den heter i tillegg Portofino et-eller-annet. Yummi!!!! Har så lyst på den. Men kan man bruke parfyme når man er gravid? Får jo uansett ikke bruk for den når ungen er født... Hvorfor kan man ikke bruke parfyme når ungen er født?? eller når man er gravid? Vil ikke utsette den sarte lille babyen for parfyme, slik at han kan utvikle allergi og sånn. Og jeg vet ikke om man bør bruke parfyme når man er gravid, var derfor jeg satte spørsmålstegn bak. Tenker bare at det er kjemikalier, og i Danmark feks, så frarådes bruk av parfyme og produkter med parfyme under graviditet. Åh. Da lærte jeg noe i dag og
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2012 #19 Skrevet 16. juni 2012 Jeg synes man skal unngå å bruke parfyme. Mange reagerer allergisk på dette. For noen er det så ille at de ikke kan f.eks. bruke offentlig transport e.l. fordi de blir syke av andres parfymebruk. Sluttet å bruke både parfyme og såpe (bortsett fra shampoo og håndsåpe) for mange år siden. Har ikke fått noen klager på vond lukt. Du bruker ikke såpe når du dusjer? Hva bruker du da? Vaskeklut og vann? Og påstår at du aldri lukter vondt... ok... De fleste har takt nok til å ikke fortelle andre om vond lukt siden det kan være sårende. Det er greit at man skal vise hensyn. MEN! Man kan da ikke spise peanøttsmørbrød i tilfelle man tar på håndtak i offentlig transport, som ekstremt allergisk person tar på senere og får en reaksjon? Man bør hugge ned alle trær siden de som har pollenallergi ikke tåler dette? Skal man la være å bli gravid siden du kan møte på noen som akkurat har mistet i senabort og reagerer på den fine magen din? Man bør ikke gå hånd i hånd med kjæresten offentlig, siden det finnes sikkert mange mennesker med kjærlighetssorg som er på randen til selvmord, som kan bli lei seg av å se på? Man kan ikke ALLTID ta hensyn til ALLE. Jeg tar forresten ikke offentlig transport siden det ikke finnes her jeg bor. Såpene som ikke inneholder parfyme fåes som regel kun kjøpt på apotek og er en del dyrere enn butikksåpen. Samtidig VIL jeg gjerne lukte godt, har ikke noe særlig til naturlig kroppslukt, og har plagdes med svetteproblem og generelt rar lukt.
Fiemamma Skrevet 17. juni 2012 #20 Skrevet 17. juni 2012 Haha, dummeste jeg har hørt på flere år faktisk. Det må jo være troll Jeg skal kreve at alle bjørketrær i Norge blir fjernet siden jeg ligger helseløs med allergi i en mnd. Og så må alt gresset fjernes og erstattet med grus, for tåler ikke gresspollen heller. Ellers håper jeg alle insekt blir utryddet siden jeg er allergisk mot mygg osv. Ingen fler får bli gravid siden jeg er steril, bare så det er sagt! Vi kan likegjerne grave oss ned og fjerne jorden fra solsystemet først som sist.. Hohoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå