Gå til innhold

Herregud, folk.... Artikkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gått ut i media med den historien der, nei...

Skrevet

At hun tør å stille opp med navn og bilde! Må bare le, det er jo bare helt tragisk :P

Skrevet

Ha ha hun slir jo rett inn i den gnier-tråden vi har gående her :-)

Skrevet

Men så tjente hun 1600 kr på det også da.. Tja, det finnes mange slags folk der ute ;)

Skrevet

Off...blir flau på hennes vegner her...

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hihi, jeg er fæl i dag for jeg blir også flau på hennes vegne her.. Og litt ekstra flau over at hun hadde glemt å ta på seg bukser, eller nei der var det jo jaggu en shorts gitt, bare så den ikke med engang....

Skrevet

Hihi, jeg er fæl i dag for jeg blir også flau på hennes vegne her.. Og litt ekstra flau over at hun hadde glemt å ta på seg bukser, eller nei der var det jo jaggu en shorts gitt, bare så den ikke med engang....

Hehehe...Jeg så at hun hadde på seg shorts med engang jeg...så det så :P

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Haha det var det første jeg tenkte også :D

Gjest Gullguttene
Skrevet

Hun er sikkert i slekt med Kiwi-Bob.

Skrevet

Du tuller!!! Herregud så pinlig!

Jeg trodde poenget med prisgarantien var at folk skal føle at de får noe igjen hvis de f.eks har handlet epler og først oppdager utpå kvelden at eplet var råttent inni e.l. Ikke at folk skulle spekulere i det for å tjene penger. Herlighet liksom. Det er jo tydelig at hun ikke hadde tenkt til å ha alle disse jordbærene i utgangspunktet!

Skrevet

Hadde ihvertfall ikke gått til avisa ;)

Skrevet

Huff.. Enkelt og greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...