Gå til innhold

Dere som har ipad, hvilket abonnement har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble anbefalt et abonnement som kostet 499 i måneden, synes personlig det var ganske mye og betale for og bruke en ipad selv om vi da kunne bruke den ubegrenset slik jeg skjønte det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en iPad, men ikke noe abbonement.

Skrevet

Har ikke noe abonnement til ipaden

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Har ikke abonnement. Bruker trådløst nett og sender meldinger fra vanlig tlf :P

Skrevet

Hva skal du med abbonement? Snakker vi telefon? Jeg går ikke rundt med ipaden for å ringe med den akkurat. Ikke noe abb.

Skrevet

Vi har vanlig telenor, betaler 1300 når regninga kommer, tror det er hver tredje måned. Ikke sikker. Ca 350-400 /mnd

Trenger ikke noe spesielt abo til ipad. Vi sitter med hver vår, og fu ker fint på samme trådløsløsning vi hadde fra før.

Skrevet

Ja der ser dere, selgeren ville selge meg ipad med abonnement for og laste ned filmer og surfe så mye jeg ville på nett, men da har jeg tydeligvis holdt på og bli lurt??

Skal ikke snakke med ipaden såvidt jeg vet!

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Trenger ikke abonnement for å surfe på nettet eller laste ned filmer nei. Du bare kobler til det samme trådløse nettverket som du kobler alt annet til :)

Skrevet

Butikker tjener ikke så mye på å selge telefoner og nettbrett så derfor "prakker" de på kundene abonnementer for det er der pengene ligger og nei, HI, du trenger IKKE noe ekstra abonnement til en iPad :D

Skrevet

Om du skal bruke iPaden mye der det ikke er trådløsnett må man enten ha abo på padda eller bruke 3G gjennom tlf. Men om du har trådløst nett hjemme og skal bruke den mest der holder det å kjøpe iPad med wifi og ikke 3G.

Skrevet

Ipad er en liten datamaskin. Skal du bruke den på nett trenger du internett. Ellers ingenting.

Men du kjøpe den med wifi (trådløst internett) og evt med 3 g i tillegg. Det er nok det det er spørsmål om, med 3g kommer du på nett også der du ikek har trådløst nett, gjennom mobilnettet. Dette koster vel en 600 kr mer med 3g enn uten.

Ipad er ike en telefon, men brukes som telefon med f.eks. skype eller face time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...