Gå til innhold

Gave til barnehagen. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og dette gjør at poden skal bytte barnehage.

Har vært kjempefornøyd med barnehagen han går i, og har lyst til å gi en liten gave fra han når vi flytter. Men jeg har ikke lyst til å gi en gave til hver enkelt ansatt, men en gave som både barna og de voksne kan få glede av. Men blir dette for dumt?

Synes det rett og slett blir for dyrt skal jeg kjøpe en gave til hver enkelt ansatt. Bare på hans base er det 17 ansatte. Selv om ikke alle jobber fast på gruppa hans så har jo det fleste vært innom gjennom de 3 årene han har gått der.

Jeg har selv tenkt på å kanskje kjøpe noen forskjellige bøker, da bøkene deres begynner å bli slitt. Men kom gjerne med forslag til andre ting jeg kan kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en bokpakke til avdelingen (masse barnebøker på tilbud hos Notabene), og en litt eksklusiv godluktende håndsåpe og håndkrem til pauserommet til de voksne. Alle ble veldig glade :)

Skrevet

sparkesykkel hadde vi satt pris paa!

Skrevet

Jeg tenkte bøker før jeg hadde lest hele innlegget:) Nå er det jo absolutt ikke nødvendig og kjøpe noe da. Men enig i at det er en koselig ting å gjøre for å vise at dere er fornøyde. Jeg synes det holder med en bok og så et koselig kort med noen fine ord på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...