Gå til innhold

Hvor mange par joggesko til 1,5åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun ett par, viking sputnik joggesko.

Har dere flere til 1,5åring?

I tillegg har vi støvler og noen sandaler vi har arvet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skal man ha flere par joggesko?

De vokser jo ut av de i løpet av kort tid, likevel, så det er ikke akkurat slik at de blir utslitt..

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hun har to par. Ett par "ralljoggesko" og ett par som et litt finere

Skrevet

Bør holde med 1 par joggesko. Når barnet ditt blir 3-4 år må du nok ha flere par... Hvertfall har mine gutter på 3 og 5 år 2-3 par sko hver i disse tider. Myyye ute, sliter fort. Aktive gutter.

Skrevet

Vi hadde to par. Et som står fast i Bhg (dette var billig-sko), og et hun bruker til vanlig (gode ecco sko). I tillegg hadde hun også noen "kule/fancy" joggesko lignende greier, men De var upraktiske og mest for syns skyld.

Skrevet

Vi har 2 par, men der er kun fordi svigers kjøpte et par til han. Hadde bare tenkt til å ha 1 par, det holder i massevis.

Skrevet

Et par...holder i massevis. Har i tillegg skinnsko, sandaler og støvler.

Skrevet

Er greit å ha noe å skifte på. Man bør helst la skoene få en hviledag innimellom. Jeg syns det er greit med ett par goretex og ett litt penere par sko, trenger nødvendigvis ikke være joggesko.

Skrevet

Jeg har ett par joggesko til 2 åringen og 1 par til 8 åringen. Så har de såklart ulike andre sko til ulikt vær og klær.

At sko bør få en hviledag er det rareste jeg har hørt. Det er da ingen travhest vi snakker om ;)

Skrevet

Da jenta mi var 1år så hadde hun 2 par joggesko, men 1 par hadde holdt lenge. Hun vokste fort ut av joggeskoene sine, jeg tror nesten det var hver 6uke at vi måtte opp en str ;)

Nå er hun snart 3år og har 2 par joggesko og det holder i massevis.

Hun har selvfølgelig andre sko til andre anledninger (pensko, gummistøvler, sandaler osv)

Skrevet

Våre barn har aldri hatt behov for mer enn et par joggesko av gangen. Vi har riktignok måttet kjøpe nye i løpet av sesongen fordi de har blitt utslitte, men fordi barn vokser i beina hele tiden har vi aldri hatt mer enn et par av gangen sånn at vi heller har kunnet kjøpe et par større senere hvis de første har blitt utslitte (eller vokst fra).

Skrevet

Ett par (og sandaler og støvler). Gidder ikke bruke penger på to par til en som vokser så raskt i beina. Skulle de bli våte har vi varmeskap som gjør de tørre på et par timer.

Til min eldste arvet jeg en masse klær og sko fra en bekjent, herregud så mye greier den ungen må ha hatt.. Vi kjøpte knapt nok klær til eldste fordi vi arvet nærmest ubrukte ting med mange par av hver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...