Gå til innhold

Så irritert å sint for ingenting.. Flere?


2blå1rosa

Anbefalte innlegg

Føler meg så irritert og sint hele tiden.. Alt er galt liksom.. Bare bobler i meg av sinne noen ganger... Er det flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er smørblid og medgjørlig hele tiden jeg!

Hahahaha, nei, ække helt slik nei!

Men altså, nå har jo jeg gått på hormoner for å i hele tatt få muligheten til å bli gravid, og DA var jeg steine gal da!

Jeg merker det litt nå også, spes når jeg er sliten, og den følelsen av at sinnet koker inni er sååå intens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er smørblid og medgjørlig hele tiden jeg!

Hahahaha, nei, ække helt slik nei!

Men altså, nå har jo jeg gått på hormoner for å i hele tatt få muligheten til å bli gravid, og DA var jeg steine gal da!

Jeg merker det litt nå også, spes når jeg er sliten, og den følelsen av at sinnet koker inni er sååå intens!!

 

Godt å høre det er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen jeg også. Stakkars samboer, han får gjennomgå for bagateller. ;)

 

Ja, har en fortvilt samboer på sofan, nettopp fordi jeg ikke har vært så blid i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ja!! Jeg lurer på om man kan få noe mot sinnet fra legen? Kan bli så sint for ingenting. Det værste er jo hvor urettferdig behandla man kan føle seg. Så i går hadde vi en episode hvor jeg ble så sint at jeg begynte å gråte! Det var egentlig en liten bagatell. Ble litt redd meg selv, men jeg har ikke kontroll.

Argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe..godt å høre det er flere..har så liten tålmodighet om dagen at halvparten kunne vært nok..var på hyttetur med familien forrige uke og til tross for at jeg elsker de over alt har de aldri irritert meg mer. Ja,ja..blir vel bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...