Gå til innhold

En ung lærers erkjennelse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zuna-greiene er oversatte og oppdiktede historier hentet fra USA. Verken spesielt kreativt eller tankevekkende

Skrevet

Om denne historien er oppdiktet, slik # 2 her hevder så er det likevel en viktig og tankevekkende historie, synes jeg.

Den viser at vi har så altfor lett for å bedømme noen ut fra overfladiske ting, uten at vi tar oss tid til å se bak masken. Den viser også at bare et barn har én eneste person som greier å se dette spesielle barnet, så kan det være det som er forskjellen på et godt liv og et vondt liv videre for dette barnet. En person kan bety alt for en annen - spesielt barn - om man bare er villig til å se og villig til å engasjere seg!

Hilsen ei som hadde en sånn lærer, og jeg har tenkt å invitere henne til bryllupet mitt også når den dagen kommer :)

Skrevet

Zuna-greiene er oversatte og oppdiktede historier hentet fra USA. Verken spesielt kreativt eller tankevekkende

Beklager da. Leste du i det hele tatt teksten før du kommenterte?
Skrevet

Oj, så blasert da.

Det er tydelig at den er oversatt, og den er litt vel amerikansk i formen, men det betyr ikke at det ikke er barn som har det akkurat sånn her... Synes absolutt den var tankevekkende, oppdiktet eller ei.

Skrevet

Beklager da. Leste du i det hele tatt teksten før du kommenterte?

Jeg har lest den og har blitt lei av den og de andre Zuna-greiene som alle hele tiden linker til på Facebook. Gjesp!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Fin historie, leste den på facebook for noen uker siden. Det er flott det finnes slike lærere jeg hadde en slik fantastisk kontaktlærer på barneskolen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...