Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Tina er født på tidlig 70-tall, er overvektig med diabetes og storrøyker. Kjører taxi i helgene, ellers sitter hun mest hjemme ved kjøkkenbordet og røyker og drikker tab xtra.
Hoajajajajboff Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Synes det er veldig fint. Fikk sansen for det navnet etter at Anette Marie (bloggeren) fikk en datter som heter Tina Odine.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Heter det selv, så syns det er helt greit;) Skulle ønske jeg hadde ett mellomnavn til det, men det kan ha sammenheng med det korte etternavnet mitt også Og til nr 3: Tina er født sent på 80 tallet, er undervektig og helsen er grei, bortsett fra lavt blodtrykk og vitaminmangel. Har null retningssans, røyker maks 10 om dagen og begynner å hikke av kullsyre
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Jeg synes at det er nydelig. Personlig hadde jeg valgt Tine om jeg skulle gitt min jente navn i dag (hun heter Martine så det er jo close :-) )
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Tina her også, født midten av 80 tallet og hverken røyker eller rører tab xtra
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 tenker hundenavn... Hundenavn? Seriøst? Aldri hørt om en hund som heter Tina? Hi
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 Det er et veldig greit navn. Jeg syns det er litt "veikt" og ville kanskje gått for enten Mina eller Nina i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå