Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Selv synes jeg det er et tøft og sterkt navn, men hva mener andre?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Fint om man er fra sør-Europa eller fra Egypt, eller noe. Norsk? Harry og porno. Numret før Jessheim og midtsidepike i "Alle menn"
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Fra søreuropa eller egypt? Det er vel like mye brukt i f.eks Russland og USA?.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Det er et hotell i Loen.... http://www.fjordpass...CFSEjcgodTQwDYg Greit det skrives med X, men samme uttale. Jeg klarer ikke se dette som et navn man vil kalle norske barn. En annen ting er at det minner meg litt om Hotel Cæcar i starten. Alex var jo en av kvinnerollene der. Vet ikke om hun er med lenger, for det er år og dag siden jeg gadd se på den såpa.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Tja.. Det ble misbrukt. Fordelen med det er at det ligger brakk i 10-20 år. Og så stiger det i gradene igjen og man har en hel generasjon uten. Så ja, det går an...
Katteskinnet Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Tenker dessverre på glamourmodeller og denslags... Synd, for det er jo egentlig et fint navn
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Jeg synes det er tøft og sterkt Jeg liker dette navnet veldig godt selv også. Men liker det best med X
Mrs. Bouquet Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Egentlig veldig fint, men det har dessverre et dårlig rykte, så blir ikke på noen av barn.
PeppaPig Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Jeg syns det er veldig fint, men liker det best med x, altså Alexandra. Vurderte dette til jenta mi før hun ble født men navnet passet ikke til henne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Jeg liker det ikke. Det kan godt være det er fordi det forbindes med glamormodeller. Er jo ofte sånn med navn dessverre.
*Sammy* Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Synes det er fint jeg, da ene dattra mi heter Malin Alexandra Hun er en tøff guttejente, og vi er trøndere, så ingen assosiasjoner til hverken porno eller jessheim, snarere john deere og kusjit )
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Jeg elsker det! Men nå heter jeg det jo selv og liker jo meg selv så sikkert derfor! Jeg heter Julie Alexandra da og med X. Elsket det navnet da jeg var barn også ingen andre het det spennende med bokstaven x og jeg ble kalt Alex på ungdomskolen så kult med kallenavn! Jeg har fremdeles venner som bare kaller meg Alex eller Alexandra og ikke Julie. Stolt av navnet mitt. Hadde jeg ikke hett det selv hadde jeg kalt datteren min det. Sterkt navn vakkert navn
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg er heller ingen pornostjerne eller midtsidepike dog jeg kunne sikkert blitt det Endret 15. juni 2012 av Juliea+gullet07.03.11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå