Gå til innhold

Hva skulle du hete om du hadde blitt en gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Preben, Christian eller Markus. Heter Andrea :)

Skrevet

foreldrene mine hadde 2 jenter fra før og var helt sikre på at jeg var gutt. så helt frem til ambulanse turen til sykehuset skulle jeg hete lars kristian. men jeg fikk navnet monica ;)

Skrevet

Jon David. Og det skulle alle søstrene mine og hete.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Fredrik tror jeg, skulle vært et dobbeltnavn da. Ble Julie Alexandra isteden =)

Skrevet

Vet ikke, men broren min skulle hete Laila helt til han ble født. Ble Lars Tore istedenfor........ :-)

Skrevet

Aner ikke, mamma og pappa ble ikke enige om navn til lillebroren min før etter ei uke, så de hadde ikke et navn klart. Men min eldre bror hadde mitt navn fram til han ble født, så det kunne jeg ikke slippe unna (er ikke kjempefornøyd akkurat...).

Skrevet

Jeg skulle kanskje heter Daniel. Så ble jeg en jente da... Og så fikk jeg en fetter som heter Daniel.. Så da måtte broren min få et annet navn ;)

Og nå heter samboeren min Daniel :P

Skrevet (endret)

Mamma var helt sikker på at søsteren min var en gutt og hun skulle hete Stian, men fikk navnet Tone.

Mamma viste knapt nok at hun var gravid før jeg kom ( er født 3 mnd prematur) så pappa bestemte mitt navn. Det sto mellom Hege og Heidi. Det ble Heidi :)

Endret av Mamma`n til Will & Ailo <3
Skrevet

Morten.

Ble Lene :)

HAHA, jeg skulle også hete Morten, men fikk navnet Lene :P (etter lene-stolen til pappa-som han alltid har forgudet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...