Maimamma`n Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Sikkert et underlig spørsmål for noen, men etter tre keisersnitt er jeg ikke særlig glad i operasjoner. Kan bukplastikk og keisersnitt sammenlignes?
Gjest SHOC Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Syns BP var forferdelig vondt de tre første dagene, men sydde magemuskler og fettsugde på hoftene også. Har hatt to KS, hatt to KS og det var heller ikke godt de første dagene. Men BP syns jeg var verre. Har snakket snakket med andre som har tatt BP som ikke syns det var noe særlig vondt. Varierer nok fra person til person.
Simply Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Da jeg spurte kirurgen om BP var veldig vondt, så sa han "du som har tatt keisersnitt kommer til å synes at keisersnitt er verst". Så feil tok han. Jeg hadde enormt mye smerter etter BP. Første dagen var det ikke vondt i det hele tatt og jeg tenkte at kirurgen hadde rett, men de dagene som kom etter, fy f.....Det er det verste jeg har opplevd. Ville helt ærlig tatt keisersnitt 10 ganger til for å slippe de smertene etter BP. MEN, det var såååååå verdt det. Har ikke hatt så fin mage på lenge. Og som en over her sier, det er veldig inviduelt. Noen synes ikke det er så verst mens andre synes det er grusomt vondt. Det vi har til felles er vel at de fleste er ganske så fornøyd : ) Håper jeg ikke skremte deg nå, som sagt, det er sååååå verdt det.
Maimamma`n Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2012 Takk for ærlige svar! Med et keisersnitt friskt i minnet er det ikke særlig fristende å legge seg under kniven igjen. Men, det er heller ikke til å holde ut tanken på å skulle ha den løshuddeigmagen med overheng resten av livet heller... Får gi det et år og prøve å trene og komme i form først.
tigergutt<3 Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Hvordan er BP og keisersnitt i forhold til sterilisering ved å åpne buken? Jeg har et arr som er 12 cm langt, og mine følelser rett etter operasjon var at magemusklene var kuttet bort. Har jo tenk på litt fisking senere om muligheten er der.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 BP var langt verre en keisersnittet for meg. Men dette er sikkert veldig individuelt.
cmilla80 Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 For meg var keisersnittet aller verst.. Mistet mye blod, så kanskje det var grunnen. Men etter BP hadde jeg overaskende lite smerter.. Suste rundt i stua med drena på slep samme dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå